יצירת קשר מהירה

ניתן לדבר איתי בטלפון הנייד:
054-2200324
או במשרד (לא תמיד שם)
072-2507815

או להשאיר פרטים בטופס למטה:

    ניהול קמפיינים בפייסבוק

    ניהול קמפיינים מקצועי בפייסבוק.
    אני רוצה רגע לעשות סדר בעניין.
    הרבה מאוד אנשים מנהלים קמפיינים בפייסבוק.
    מה שמבדל אותנו זה המקצועיות.
    וכשאני אומר מקצועיות אני מתכוון לכך שיש אצלינו מומחים לעניין הפרסום בפייסבוק.

    מה אנחנו יודעים לעשות ?

    • אפיון ולמידת הצורך.
    • בניית תוכנית מסודרת.
    • ניטור קהל היעד בפייסבוק.
    • הקמה של דפי נחיתה מתאימים.
    • כתיבת מודעות
    • ניהול תקציב פרסום.
    • רימרקטינג (שיווק מחדש)
    • קביעת יעדים ועמידה ביעדי פרסום.
    • ניתוח והצגת דוחות.

    אצלינו התשלום לפייסבוק ישירות מולכם כך שאתם רואים בדיוק כמה כסף יוצא ומה הוא עושה.
    שקיפות מלאה לאורך כל תהליך העבודה.

    אנחנו לא מדברים על לייקים אנחנו מדברים על הצלחה עסקית ופניות.
    כמובן שלייקים חשובים.
    אל עם לייקים לא קונים במכולת.

    חושבים שהגיע הזמן לעבודה רצינית ? צרו איתנו קשר ונראה מה ניתן לעשות.

    סקירה פרסום ממומן בפייסבוק

    הרבה מקדמי אתרים ומשווקים ברשת מכירים את המודעות הממומנות של גוגל , Adwords. היתרון העיקרי של מודעות אלו הוא שהן ממוקדות לפי מילות מפתח שהגולש מחפש וגם לפי האתרים הקודמים בהם הוא ביקר. לעומת זאת, החיסרון הגדול שלהן הוא שאין בהן כמעט מיקוד חברתי וכל פרסומות מוצגת לכל הגולשים כמעט באותו אופן, אולי למעט כפתור +1 שנוסף לאחרונה ומציג רק את מספר האנשים הכללי שאהבו את המודעה.

    יתכן כי מסיבות אלו, וגם בגלל הפופולאריות ההולכת וגדלה של רשתות חברתיות ובראשן פייסבוק, יותר ויותר מפרסמים מנסים לפרסם גם בדרכים אחרות . חלקם כבר לא רואים כמעט טעם לפרסם באתרים רגילים, במיוחד בקרב שכבת הגיל הצעירה יותר שבעבר הייתה פעילה מאוד באתרי קהילות מקומיים ופורומים שכמעט ואבד עליהם הכלח.

    הפרסום הממומן בפייסבוק

    הקונספט הכללי של המודעות הממומנות בפייסבוק דומה לפרסום בגוגל, אך הפרסומות מופיעות בצידי העמודים השונים באתר ולא למעלה או למטה.

    הפרסומות הרגילות בפייסבוק מציגות תיאור קטן של העסק או השרות ומתחת אליו אפשרות לבצע לייק לעמוד הרלוונטי שגם הוא נמצא בתוך פייסבוק. הפרסומות המתקדמות יותר מסוג "סיפור ממומן" הן דומות למדי, אך מציגות לפני התיאור את החברים של הגולש שכבר עשו לייק למודעה.

    את רוב הפרסומות אפשר למקד גם לפי תחומי עניין, גיל או אזור גיאוגרפי. עם זאת , חשוב לדעת שבגלל שחלק גדול מן המשתמשים לא מגדיר עיר מגורים או כותב אותה בכמה דרכים שונות (במיוחד בארץ), המיקוד הגיאוגרפי עלול דווקא לפגוע במסע הפרסום ולהתמקד במספר זעום של גולשים, בדרך כלל כמה אלפים בלבד גם ביישובים בגודל בינוני (בעיקר עיירות ומושבות).

    לפרסומות מסוג "סיפור ממומן" יש פוטנציאל גדול הרבה יותר מאשר כל סוג אחר של פרסומות לרכוש את אמונו של הגולש מכיוון שהוא לא רואה סתם עוד פרסומת באוויר, אלא יש לו סוג של קשר רגשי אליה. מזווית אחרת, אפשר לטעון כי תופעת העדר ולחצים חברתיים מקבלים משנה תוקף באמצעות הפרסומות הללו.

    העתיד של הפרסום הממומן בפייסבוק

    למרות שמודל הפרסום הנוכחי שהוצג הוא בהחלט רווחי, ישנם לא מעט בעלי דעה ברשת שטוענים בתוקף כי גם צורת הפרסום הזו עדיין לא מספיק אפקטיבית, ורוב הרווחים של פייסבוק מגיעים לה פשוט בגלל מספר הגולשים העצום שמבלה באתר כל יום.

    גם אם יש בטענה הזו שמץ של אמת וגם אם לא, פייסבוק הציגה בשבועות האחרונים (פברואר 2012), סוג חדש של פרסומות המתלבשות ישירות על הקיר של הגולש. לא מדובר בפרסומות שמפתיעות את הגולש ללא התראה, אלא בעדכוני סטטוס שהוא בכל מקרה היה רואה והמפרסם יכול להבליט אותם יותר. למשל, אם הגולש עשה לייק לעמוד של "פוקס" ופוקס מעדכנת על מבצע חדש , המבצע הזה יהיה בולט יותר לעינו של הגולש מאשר מבצע של "קסטרו" שלא השתמשה בפרסום דומה.

    הגישה הזו נשמעת אולי מוזרה מצידה של פייסבוק ועלולה להרתיע מפרסמים מסוימים, אך חשוב לדעת כי אחד הקווים המנחים של פייסבוק היה מאז ומעולם לפגוע כמה שפחות בחווית השימוש של הגולש, בעיקר עקב ניסיון מר של המייסד מארק צוקרברג עם רשתות חברתיות שהעמיסו ובלבלו את הגולשים (רוב הרשתות האלו כבר נסגרו או נמצאות בדעיכה).

    ומה עוד צופן העתיד?

    כל מי שמבקר בפייסבוק על בסיס יומי, יודע שקצב השינויים ברשת הוא אדיר. לכן גם מי שמפרסם בה כרגע וגם מי שמתכנן לפרסם בה בעתיד, מומלץ שיסתכל מדי פעם ופעם בעמוד המיועד לבעלי עסקים ויעקוב אחרי השינויים בו. חשוב לדעת כי בתקופה הקרובה ייתכן וקצב השינויים אף יואץ עקב ההנפקה הקרובה של החברה בבורסה האמריקאית והרצון לספק את רצונם של בעלי המניות.

    צוות מקצועי

    צוות המדיה חברתית שלנו סופר מקצועי ומבין עניין בראייה שיווקית להצלחה עסקית.

    תקציבים

    אתם קובעים את התקציב בהתאם להמלצות שלנו.

    שקיפות

    כל התהליך חשוף אליכם בכל שלב.
    הקמפיינים מנוהלים כך שתראו בדיוק מה קורה בכל שלב.

    ניסיון

    ניסיון של שנים בניהול קמפיינים בפייסבוק ובכלל ברשת האינטרנט, עובדים עם עסקים גדולים וקטנים.