הדרך הקלה ביותר להבין מהו מיתוג אישי באינטרנט היא באמצעות דוגמא. ניקח מקרה נפוץ ונראה כיצד מיתוג עסקי באינטרנט יכול לעזור: דר' אורן חופש הוא עורך דין מומחה שרוצה להשיג יותר לקוחות, הוא פונה לרשת האינטרנט כיוון שהוא מודע לעובדה שיותר ויותר לקוחות פוטנציאלים מריצים חיפוש מהיר במנועי החיפוש לברר עליו פרטים, המלצות ועדויות לניסיון.  דר' חופש יזדקק לשירות של מיתוג עסקי באינטרנט בעזרתו יוכל להציג במנועי החיפוש תוצאות טובות וחיוביות עליו. כיצד ניתן לעשות זאת ניתן לקרוא במאמר הבא.

מיתוג עסקי באינטרנט- קידום באמצעות בלוג

אומנם אתר אינטרנט אישי אולי לא מתאים לכל אחד, אבל יש מקום למגוון רחב של פעילות אינטרנטית אחרת: בלוגים, הגרסה הקלה יותר לאתר אינטרנט אישי היא לפתוח בלוג שעוסק בתחום הספציפי אותו רוצים לקדם, ניתן להעלות מאמרים מקצועיים ולענות לשאלות של גולשים. כל גולש וגולש הוא לקוח פוטנציאלי שכן הוא כבר מגיע באופן אישי למעסיק באמצעות האינטרנט. כך, מי שיחפש במנוע החיפוש ייחשף ישירות לבלוג מקצועי ואמין.

צורה נוספת של קידום עסקי באינטרנט הינה באמצעות כתיבת מאמרים. ישנם סוגים שונים של מאמרים אותם ניתן לשלב או באתר הבית של בעל העסק או בפורומים שונים העוסקים באותו תחום. פרסום מאמרים מקצועיים ואמינים עם החתימה של בעל המקצוע מגבירים את הסיכוי שלקוחות יפנו אל אותו בעל עסק, הן בשל המקצועיות שהוא משדר והן בשל הזמינות שלו באינטרנט.

פורומים – מיתוג אישי באינטרנט

פורומים זוהי דרך נהדרת למטרות קידום עסקי באינטרנט. ניתן להפגין ידע, להוסיף מאמרים, להזמין לאירועים חשובים במידה ויש לעסק ולהראות פעילות ענפה הקשורה לתחום. פעילות זו מבליטה את העסק והופכת אותו לחי וקיים בעיני אנשים חיצוניים.

חשיבותו של מיתוג עסקי באינטרנט
 
מטרת שיטות אלו הינה מיתוג עסקי באינטרנט (פרופילים, בלוג, פרסום מאמרים ומענה לגולשים), היא אינה גוזלת זמן רב, אך זאת בתנאי שיודעים לבצע את הדברים נכון ומוצלח. התועלת שמתקבלת מכך היא עצומה- פרסום טוב וחיובי בכלי הפרסום החשוב ביותר כיום.
מיתוג עסקי באינטרנט בדרכים אלה מבטיח פרסום עדין ואמין מאוד. הרי כל לקוח פוטנציאלי יברר על העסק אותו הוא מחפש,  הוא לא רוצה לראות רק פרסומות, הוא יתעניין בתוצאות שקשורות לעסק בעקיפין: המלצות או ביקורות, פעילות באינטרנט ופרופיל עסקי.