מיתוג אישי באינטרנט – למה זה חשוב
מיתוג אישי באינטרנט משמעו לדאוג שבכל פעם שיקישו את השם המלא של בעל העסק במנועי חיפוש או ברשתות חברתיות, יקבלו המחפשים תוצאות חיוביות שמאירות אותו באופן אותו הוא  רוצה להציג את עצמו. מיתוג אישי באינטרנט מאפשר לעצב זהות אינטרנטית ולמתג כל בעל עסק באופן אינדיווידואלי.

מדוע חשוב לערוך מיתוג אישי באינטרנט?
כיום, המידע באינטרנט פתוח לכולם ונשמר לשנים רבות. עם השנים וככל שהשימוש באינטרנט גובר, נאסף על כל אחד ואחד מאיתנו מידע רב, שתלוי בהיקף השימוש שלנו באינטרנט. נוצר מצב שבו תחת השם המלא של כל אדם מופיעים אזכורים שליליים או שאינם קשורים ליכולות וליתרונות שלו. מי שיחפש עליו מידע עלול לקבל קבל רושם שגוי.

ניקח לדוגמא ראיון עבודה: הוגשו קורות חיים והאדם המחפש עבודה דיבר בפגישה יפה מאוד, כעט, אחרי שהסתיים הריאיון רוב הסיכויים שאותו מעביד ייכנס לאינטרנט, יקיש את שמו המלא של אותו אדם ויבדוק מה האינטרנט יכול לספר לו עליו. מיתוג אישי באינטרנט מחזיר את השליטה לידיים שלנו ומבטיח שגם כשלא נהיה שם- נוצג באור חיובי ונמשיך ברושם הטוב שיצרנו.

מי צריך מיתוג אישי באינטרנט?
התשובה ברורה ולא מתחכמת,  כולנו צריכים מיתוג אישי באינטרנט. כולנו מחפשים עבודה ורוצים שהמעסיק יתרשם מאתנו לטובה (וזוהי כמובן רק דוגמא). לעצמאיים שבינינו, מיתוג אישי באינטרנט חשוב עשרות מונים. כל לקוח פוטנציאלי שיצור איתנו קשר יעביר חיפוש עלינו באינטרנט, לכן רצוי שנעניק לו את ההרגשה הנכונה. ניתן לקדם במעלה החיפוש המלצות עלינו, את האתר שלנו וגם תיאור מחמיא על השירות או המוצר שאנחנו מציעים.

מיתוג אישי באינטרנט כאמצעי להעצמה אישית
מיתוג באינטרנט מאפשר לנו לשלוט על המיתוג שלנו. להכניס את המידע שחשוב לנו לייחצ"ן, לפרסם את התמונות שמחמיאות לנו ולקדם אזכורים מחמיאים מאתרים אחרים בענייננו.
העיקרון החשוב ביותר הוא שלמחפש עליכם מידע התוצאה שהוא יקבל תראה טבעי ולא באופן שיראה שרק אנחנו ממליצים על עצמנו.

לסיכום, מיתוג אישי באינטרנט הופך להיות כלי חשוב ביותר לכל אדם. בין אם הוא שכיר או עצמאי, בין אם למטרות עבודה או יחסים אישיים. מיתוג אישי באינטרנט עוזר לנו להציג את עצמנו בצורה שאנחנו רוצים להיות מוצגים ולמתג את השם המלא שלנו כלפי חוץ.