בתקופה אחרונה אנו עדים לשינויים רבים שמתרחשים בזירה של פייסבוק. השינויים נובעים מרצון של החברה לשפר את חווית הגולש בפייסבוק וכמובן גם לתת לבעלי העסקים מרחב פעולה גדול יותר.
לאור השינויים, החלטנו לעדכן את תהליך פתיחת דף מעריצים בפייסבוק 24/5/11.
דף מעריצים נועד לייצג את העסק שלכם בפייסבוק, לתת אינפורמציה על העסק ולאפשר לגולשים להישאר מעודכנים באירועים וחדשות של אותו המותג אליו הם בחרו להתחבר, במקרה זה מדובר עליכם. תהליך שיווק בפייסבוק מתחיל כך…

פעולת פתיחת דף מעריצים היא פעולה קלה ולא מצריכה שום ידע קודם של שימוש בפייסבוק.
אנו נדריך אתכם לפי השלבים.

להלן השלבים:
1. יש שתי דרכים לפתיחת עמוד חדש בפייסבוק.
א . להקליד בשורת הכתובת : https://facebook.com/pages ולאחר מכן ללחוץ על "צור דף"
פתיחת דף

2. שיטה שנייה דורשת מאיתנו להיכנס לדף מעריצים כלשהו, ומצד ימין למטה (אם הממשק של פייסבוק הוא בעברית) נמצאת אופציה של פתיחת דף מעריצים, לוחצים ומגיעים לעמוד של פתיחת דף עסקי חדש.

דף בפייסבוק

3. בשלב הבא יש  לבחור סוג העסק. העמוד נראה בצורה הבאה:
איך לפתוח דף
אם יש בבעלותכם עסק, אנו ממליצים לכם לבחור את הסוג של Local Business or Place  או לחילופין Brand or Product. אל נא דאגה, בכל מקרה, לאחר שאתם פותחים עמוד יש באפשרותכם לשנות את סוג הדף.

4. שלב הבא הוא שלב מאוד חשוב שכדאי להשקיע מחשבה לפני המעשה והוא בחירת שם העמוד.
כמה דגשים בנושא זה:
א. מומלץ לבחור שם, אשר כולל מילות מפתח לפיהם אתם רוצים שימצאו אתכם במנוע חיפוש של פייסבוק, כמו כן לשלב שם של החברה שלכם.
ב. כשאתם רוצים לשלב בין עברית לשפה האנגלית בשם של עמוד, קחו בחשבון שהשם אינו יופיע באותה צורה שכתבתם, כי פייסבוק עדיין לא מצליח לשלב בין שתי השפות.
ג. ניתן לשנות את שם העמוד, כל עוד לא הגעתם ל-100 מעריצים (אופציה חדשה ).

5. ע"י לחיצה על סוג העמוד שבחרתם, תועברו לשלב של מילוי פרטים על העסק. כפי שציינו מקודם, גם אם טעיתם או ברצונכם לשנות, תוכלו לעשות זאת בהגדרות של העמוד לאחר יצירתו.
פתיחת דף

6. יש לסמן שאתם נציגים רשמיים של העמוד.

עכשיו כל משנשאר זה ללחוץ על כפתור "צור עמוד רשמי" , ולהגיד לכם מזל טוב כי יצרתם  עמוד מעריצים בפייסבוק.