קידום עסקים מיועד לבעלי עסקים וירטואליים שרוצים לשפר את החשיפה שלהם בגוגל. בין יתר סוגי העסקים הוירטואליים שניתן למנות, נמצאים אתרי מכללות, אתרי תדמית, אתרי דילים ופורטלים (שלמעשה בדרך כלל מתבססים על פרסום של אתרים שונים באותו התחום שבו עוסק הפורטל.) המשותף לכל האתרים האלו שהם מתבססים על תנועת גולשים כמקור ההכנסה העיקרי שלהם ולא מדובר על אתרים שנבנים אך ורק מתוך פעילות פנאי.

מספר דוגמאות לאופן שבו אתרים עסקיים יכולים להרוויח כסף :

  • גולש נכנס אל האתר ורוכש מוצר מסוים ישירות דרך האתר (חנות וירטואלית)
  • גולש נכנס אל אתר תדמיתי ומתקשר אל החברה המספקת את המוצר או השרות (ייתכן ויהיה אתר תדמית למכירת מוצרים שאינו בהכרח חנות וירטואלית)
  •  גולש נכנס אל האתר וממלא טופס אשר נשלח לחברה רלוונטית כמו מוסד לימודים מסוים
  • גולש נכנס אל האתר ולוחץ על אחת הפרסומות, בעל האתר מקבל חלק מעוגת הפרסום (זהו המודל של גוגל)

המשותף לכל האתרים האלו שהם צריכים להיות במקום גבוה בגוגל על מנת שייראו אותם

כמו כן, חשוב להבחין בין קידום אורגני לקידום ממומן שלכל אחד יתרונות וחסרונות משלו בהקשר של קידום עסקים :

  1. קידום אורגני – האתר נמצא ברשימה של אתרים שנוצרת לפי הרלוונטיות שלהם מבחינת גוגל. קידום אורגני יכול לקחת מספר חודשים עד שהוא מתחיל "להתניע", אבל לאחר מכן אפשר לשמור עליו לאורך זמן בלי שינוי ניכר במחיר. במקרה של קידום אורגני, רק 10% נכנסים אל העמוד השני וישנם גם מקרים בהם שלושת המקומות הראשונים זוכים ל – 75% מתנועת הגולשים. במילים אחרות : כמה שיותר גבוה, כך יותר טוב!
  2. קידום ממומן – זהו בעצם החלק הממומן של התוצאות שמסומנות בצבע. היתרון העיקרי של הקידום הממומן הוא שבעל העסק יכול להתחיל לראות תוצאות כבר מהיום הראשון, אבל המחיר שיש לשלם הוא גבוה יחסית וייתכן כי יחולו תנודות חריפות במחירים במהלך השנה או אפילו במהלך חלקים שונים של אותו היום. במילים אחרות, זהו מסלול שדורש להיות עם יד על הדופק. בקידום הממומן, המחיר מתחלק בין הכסף שמשלמים לגוגל ישירות ובין החלק שמשלמים למנהל הקמפיין (אפשר גם לנהל קמפיין אוטומטית, אך לא בזירות בהן יש תחרות מרובה).

השיקול באיזה סוג של קידום לבחור נמצא בדרך כלל באחריותה של חברת הקידום. כלומר, אם יש מילות מפתח שקשה לקדם כמו למשל "מצלמות אבטחה", אבל בעל העסק חייב אותן בכל מחיר, ייתכן שהוא יעדיף לקדם אותן בצורה ממומנת ואת המילים הקלות יותר בצורה אורגנית. בכל אופן, האחריות שלנו כלפי הלקוחות היא לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר בתקציב הנתון על מנת למקסם את מספר הלקוחות החדשים שיגיעו מן האתר.
כמו כן, חשוב להדגיש שחברת "גביש פתרונות אינטרנט" משתמשת בפתרונות קידום חוקיים בלבד ואינה מסכנת את אתר העסק שלכם. איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שהאתר שלכם נמצא בידיים טובות.