יצירת קשר מהירה

ניתן לדבר איתי בטלפון הנייד:
054-2200324
או במשרד (לא תמיד שם)
072-2507815

או להשאיר פרטים בטופס למטה:

    מה זה ואיך זה יכול לעזור גם לעסק שלך?

    מספר שנים מושג מדיה חברתית אקוויוולנטי לנושא של שיווק באינטרנט. יותר ויותר חברות מבינות כיום את הכוח הטמון בנושא זה ומקצות משאבים רבים לקידום ושיווק באינטרנט. חברות מנסות ליצור תוכן שיגיע לגולשים ,שהם בעצם קהל פוטנציאלי שלו. חברה מקבלת הזדמנות פז ליצור דיאלוג ולהתקרב ללקוחותיה, ולא רק להעביר מסר חד צדדי,כפי שהיה נהוג במשך שנים. רוב השיחות במדיה חברתית סובבות סביב המוצרים או השירותים בחיי היום יום. בכול רגע מישהו ממליץ לחבר שלו על מוצר או שירות שהוא נהנה ממנו, לכן עדיף עבור כל חברה שחברים נאמנים ימליצו אחד לשני על מוצריה או שירותיה.
    החל מצעדים ראשונים של החברה בתחום האינטרנט,יוצרת לעצמה מיתוג באינטרנט. הרעיון הוא לייחס למותג ערכים, עמדות ורגשות חיוביים. צורך במיתוג אינטרנטי הוא מאוד גבוהה, אם רוצים להיבדל מהמתחרים, להגיע להכרה של אנשים ולכן יש צורך בניהול נכון של מיתוג באינטרנט.
    אנו בחברת גביש, שמים דגש מאוד חזק על הנושא. אנו מבצעים מחקר שוק, לומדים על המתחרים, מנתחים צרכים של הלקוח ובהתאם לכך בונים ומגדירים את היעדים העסקיים. אנו יוצרים פרופיל עבור הלקוח בפלטפורמות המובילות בארץ. אנו שמים דגש על איתור דיונים המתבצעים ברשת און ליין, את האירועים המעניינים על מנת להפוך את הלקוח למותג פעיל ברשת.

    YOUTUBE
    יו-טיוב הוא אתר לשיתוף קטעי וידאו, כל מי שיש לו סרטון מעניין יכול להעלותו לאתר ולחלוק אותו עם גולשים מכל רחבי העולם. סרטונים מעניינים, מצחיקים או מרגשים (ובמקרים רבים גם סרטונים טיפשיים למדיי…) זוכים למליוני צפיות באתר הפופולארי וכמובן שהפוטנציאל המסחרי של סרטונים הוא עצום. חברות רבות מנסות לנצל את האתר ולהעלות סרטונים שמכילים פרסום סמוי, אילו מבינהן שעושות זאת בצורה טובה מצליחות לנצל את המדיה חברתית, לסחוף את הגולשים ולזכות בפרסום עצום ויעיל יחסית חינם אין כסף.

    פייסבוק 
    הרשת החברתית נעשתה זה מכבר לתופעה וכיום אפשר למצוא מעט מאוד אנשים שאין להם חשבון משתמש פעיל במדיה החברתית הפופולארית. אולם לא רק בני אדם חייבים להיות היום בפייסבוק, יותר ויותר חברות שומרות על נוכחות בפייסבוק באמצעות דפי מעריצים. בניית דף נחיתה לייצוג הולם של החברה במדיה חברתית זו הוא החלק השלב הראשון בקמפיין חברתי מוצלח אך רק פעילות שיווקית מאומצת מאפשרת לחברות מסחריות לצבור מעריצים שמגיעים לדף הפייסבוק של החברה לעיתים קרובות.

    טוויטר 
    טוויטר היא מדיה חברתית חדשנית שמציעה שירותי "מיקרו בלוגנינג".
    האתר יוצא מנקודת הנחה שבעולם של היום, לאנשים אין מספיק זמן פנוי בשביל לקרוא בלוגים ארוכים ולכן הוא מגביל כל פוסט למאה וארבעים תווים בלבד, משפט או שתים.
    החבריה במדיה החברתית יכולים לעקוב זה אחר הפרסומים זה וחברות מסחריות שישכילו לפרסם עדכונים מעניינים ויזכו לאסוף "עוקבים" רבים יוכלו למצוא במדיה חברתית זו הזדמנות עסקית נפלאה.

    TheMarker Cafe 
    קפה דה מרקר הוא מדיה חברתית ישראלית המיועדת לעולם העסקים, הממשק של האתר מאפשר לגולשים להעלות מאמרים מקצועיים ולקיים דיונים זה עם זה כאשר המטרה המוצהרת היא יצירת רשת חברתית-עסקית לאיתור לקוחות חדשים והזדמנויות עסקיות.

    LinkedIn
    מדיה חברתית דומה מאוד לקפה דה מרקר שלנו, אך פועל ברמה כלל עולמית.

    כמובן שזאת רק סקירה ויש עוד מגוון ענק של רשתות נוספות 

    צרו איתנו קשר ונראה איזה אסטרטגייה מתאימה לכם יותר

    מה כדאי לעשות

    מה משותף לחברות ענק כמו מייקרוסופט, מרצדס וגולדמן זאקס ולקוסמטיקאית או לאינסטלטור שלכם?
    כנראה שלא יותר מדיי, אבל העובדהה היא שגם אלו וגם אלו מוצאים ברשתות החברתיות כר פורה לשיווק ולמציאת לקוחות חדשים.

    שיווק במדיה חברתית הוא הדבר החם ביותר היום בכל הקשור לפרסום מכוון.
    טוקבקים, הודעות בפורומים, סרטוניי וידיאו ביו טיוב ופרסום הודעות בפייסבוק נעשו זה מכבר חלק חשוב בתמהיל השיווק של כל עסק, גדול כקטן.

    אפיק שיווקי זה מניב ברוב המקרים תוצאות מצוייונות בהשקעה קטנה יחסית, נראה נפלא במצגות של מחלקת השיווק ומשדר חשיבה "מחוץ לקופסא".
    אולם רגע לפני שאתם זונחים אתת המדיה המסורתית יש לנו כמה עצות שימושיות שחשוב מאוד לעוסקים בשיווק במדיה חברתית לאמץ.

    בהצלחה אל תזלזלו בלקוחות הפוטנציאלים שלכם
    אם אתם חושבים שסרטון פרסומתת מטופש או הודעה סתמית בפורם ששם העסק שלכם מוזכר בה בדרך אגבית יועילו בדבר מה לתוצאות העסקיות שלכם יש לכם טעות חמורה.
    הגולשים מוצפים בתוכן תוסס ומרתקק והם לא יהססו לפני שיסגרו חלון שנראה להם משעמם מדיי.
    הגולשים רוצים לצחוק, להתרגש להתפעם ואם תספקו להם תוכן שיעזור להם לעשות זאת הם יודו לכם באלפי ואף במליוני צפיות.

    אם תשעממו אותם קרוב לוודאי שהקמפיין לא יניב לכם את התוצאות הרצויות. אל תשקרו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם, אף פעם.
    אם יש דבר שהגולשים לא יסלחוו לכם עליו לעולם הוא שקר.
    שקר שיגרום להם לבזבז את זמנם היקר ולפתוח הודעת דואר ברשת החברתית או להגיב לבקשת חברות פיקטיבית.

    חלק ממנהלי השיווק במדיה החברתית פועלים כמו ספאמרים לכל דבר ומסתתרים מאחורי שמות פיקטיבים וכתובות IP עלומות שמתאימים יותר לסוחרי ויאגרה ושעונים מזוייפים מאשר לאנשי שיווק רציניים.
    אם המוצר שלכם והסיפור שמאחוריוו מספיק מעניינים תוכלו להגיע לליבם של הגולשים גם מבלי להנות אותם. אל תזנחו לחלוטין את אמצעי השיווק המסורתיים
    קידום אתרים באינטרנט, באנרים,, מודעות בעיתונים ותשדירים ברדיוו ובטלוויזיה היו ונותרו כלי שיווק רבי עוצמה.
    השיווק ברשתות החברתיות יכולל לבוא, לכל היותר כתוספת לשיווק המסורתי.
    שיווק במדיה חברתית