שיווק בפייסבוק שהיא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות בעולם הוא מהפכה שלמה. בימינו ישנן רשתות חברתיות כמעט לכל סוג אוכלוסייה. אם תרצה ליצור קשרים עסקיים או שאתה יוצר ומוזיקאי או שאולי אתה בכלל לומד בתיכון? לכל פלח אוכלוסייה יש את הרשת החברתית שמתאימה לו אישית. הרשתות החברתיות הן התפתחות ישירה של כל הנושא של ווב 2.0 המחבר בין המשתמש לבין מאגרי המידע והתכנים הרבים והבלתי מוגבלים שיש ברשת האינטרנט. כמו כן כולם קרובים פתאום. אם זה העסקים או החברים שלך, כולם מרוכזים במקום אחד ונגישים בלחיצת כפתור.
כמו אחרי הגשם, מופיעות רשתות חברתיות שונות ומשונות וכמו כן יש גם הרבה התפתחות בכל הנוגע לטוויטר והשימושים השונים בו כגון מנוע חיפוש לטוויטר ואינדקסים אשר ממפים את הרשתות החברתיות השונות.
גם ענקית התוכנה גוגל ניסתה לשים רגל בתוך התחום ולהכנס לתוכו באמצעות רשת חברתית משלה אך הנסיון הזה כשל קשות עקב תכנון לקוי ושיווק לא יעיל של החברה. אחת הבעיות הרציניות ביותר של הרשת החברתית היא שהיא חשפה לעיני כל פרטים אישיים של המשתמשים.
אך אסור לשכוח כי המלכה הבלתי מעורערת בזירה היא פייסבוק אשר פועלת גם כמרכז שיווקי לכל דבר אשר מאפשר לבתי עסק ליצור קמפיין עסקי המאפשר שיווק בפייסבוק. באמצעות הפייסבוק ניתן לקדם כל מוצר שהוא או שירות מבלי להשקיע כספים רבים מדי ורק על ידי שימוש בכוח אדם מועט ביותר אשר יתפעל את הקבוצה עצמה. כל שצריך הוא שאותו אדם יבנה למותג או לשירות איזשהו דימוי אינטרנטי ויעדכן אותו ויעקוב אחריו כל הזמן, אולי בהתחלה הוא יצטרך קצת ייעוץ שיווקי. באמצעות העלאה לרשת של תמונות והפעלות סביב מוצר כלשהו ניתן ליצור הייפ סביבו. הייפ ברשת האינטרנט זהו מכרה זהב מאחר וברגע שקבוצה מסויימת של אנשים מתלהבת ממשהו היא מפיצה את זה הלאה מבחירה או אף בעל כורחה. עם זאת יש גם אפשרות לפרסם בפייסבוק בצד המסך אך זה לא יעיל באמת כמו השימוש בפרסום סמוי. מה שקורה הוא שהציבור מתייחס לשיווק כמשהו מובן מאליו ולא מבחינים בכך שזה מכוון ומתוך נסיון להשפיע על חוות דעתם ולגרום להם להתחבר יותר ולאהוב מוצר מסויים לעומת מוצרים אחרים ומתחרים.

פרסום בפייסבוק תשאירו למומחים.