X

בניית אתרים

בניית אתרים – ניהול תוכן

תוכן בחסות דרונט

מלאכת בניית אתרים היא הפלטפורמה שאליה מכניסים את תוכן האתר. תוכן יכול להיות מאמרים, כתבות, סלוגנים, תמונות וסרטונים. תוכן הוא דבר דינמי והוא זה שמחזיק את המשתמש באתר לאורך זמן. לכן, במהלך בניית אתרים יש לחשוב על מערכת ניהול תוכן.

מערכת ניהול תוכן – מה היא עושה?

מערכת ניהול תוכן, כשמה כן היא, מנהלת את התוכן באתר. זו הסיבה מדוע בזמן בניית אתרים צריכים לבתע "הכנה" למערכת כזו היכולה להגיע בשני אופנים:

יתרון של מתכנת מטעם חברת בניית אתרים הוא כמובן הדינמיות וההתאמה לדרישות הספצפיות שלנו. יחד עם זאת, לאחר בניית אתרים, אם אין בידיו ידע ממשי, יהיה לבעל האתר לא נוח לנהל את התוכן.

מערכת ניהול תוכן הנקנית או ניתנת על ידי חברת בניית אתרים היא מערכת מובנית אך לרוב היא קלה לתפעול וכל בעל אתר יכול להשתמש בה. חברת בניית אתרים יכולה לספק לך רמות שונות של מערכת ניהול תוכן, לפי הצרכים של האתר וכמובן לפי התקציב העומד לרשותך.

אנחנו ממליצים על מערכת ניהול תוכן שתהיה פשוטה אך גם תאפשר מספר רב של עיצובים ויכולות שינוי טקסט והוספה של דפים, תמונות וסרטונים. כל חברת בניית אתרים תוכל להמליץ לכם על מערכת ניהול תוכן ולאף ללמד אתכם כיצד להשתמש בה בתבונה.

עמית מלכי :עמית מלכי מייסד ובעלים של גביש פתרונות אינטרנט המספק שירותי שיווק באינטרנט מאז 2006. עמית עוסק בהדרכת התחום במגוון קורסים שונים.