סלקום נתקלת בתקלה טכנית ענקית ושמשביתה את הקווים של הלקוחות שלה.
עד כאן הכל ידוע אך שימו לב מה חבר שלי אריק מצא.
בזמן הדיווחים על התקלה באתרים הגדולים דמרקר ו Ynet, צצו להם באנרים של חברת אורנ'ג לצד המאמר המלא על התקלה. בוואלה לא נמצאו באנרים של אורנ'ג.
ב YNET עוד הגדילו לעשות והבנאר הופיע בדף הראשי של האתר.
כך זה נראה ב YNET:
בדמרקר זה נראה כך שני באנרים:
אני חייב לציין שזהו מהלך מבריק של אנשי שיווק מהירים מאוד.
מיד ברגע שהחלה התקלה חשבו על הרעיון של באנרים לצד המאמר על תקלת סלקום.
שוב האינטרנט מוכיח את כוחו.
מתחרה נפגע מתקלה טכנית או כל בעיה אחרת, מתחרה ישיר מגיב מהר ומפרסם את עצמו לצד הדיווח על התקלה.
לי זה העלה מספר שאלות:
- האם זהו מהלך אתי מצד המתחרים?
- האם זהו מהלך אתי מצד האתרים המפרסמים?
- האם לסלקום יש מה לעשות בנידון?
- והאם פרסום בזמן אמת כמו זה עובד לדעתכם?
אשמח לתשובות של מקצועני השיווק באינטרנט.
וכמובן אשמח לשמוע מלקוחות סלקום האם באנר של מתחרה יגרום לכם לבדוק אפשרות של החלפת ספק?
מידע מועיל על שיווק באינטרנט