איך לא למצוא עבודה בקידום אתרים?
ובעצם בכל תחום?
בואו נדבר רגע על איך לא מוצאים עבודה בתחום הזה, אני אעשה את זה קצר וקולע. אני לא הולך להראות פה את קורות החיים שקיבלתי, לא נעים לי לעשות את זה, אני שומר על כבודם של אנשים, אני גם לא אציין פה שמות של המקומות בהם אנשים למדו או מה אני שונא שהם ציינו. אני רק אומר ככה:

אל תשלחו קורות חיים ברגע שיצאתם מקורס ותרשמו שהרגע סיימתם קורס מומחה שיווק באינטרנט או קורס מומחה דיגיטל! אין קורס שמכשיר אף אחד להיות מומחה – רופא שסיים כרגע לימודי רפואה – הוא לא סיים קורס מומחה רפואה, עורך דין שסיים עכשיו לימודי עריכת דין הוא לא סיים קורס מומחים – אתם לא יוצאים מומחים מקורס!

הדבר השני שעצבן אותי בקורות החיים שכרגע קיבלנו הוא שאנשים לא פחות ולא יותר כתבו את אותו הדבר שהם לקחו ממכללה – מה הם למדו, יש לי שבלונה של טקסט ובאנגלית – אבל מהמתוחכמים אז באנגלית, בדיוק כמה הם למדו וכמה הם יחידי סגולה שהם למדו את אותו קורס.

חברה תהיו יצירתיים, בקורות החיים אנחנו מחפשים יצירתיות, זה תחום של אנשים יצירתיים, לא יכול להיות שקיבלתי מתוך 30 קורות חיים שהגיעו למשרה מסוימת 10 שהמלל – מה הם יודעים לעשות זהה אחד לאחד – לא זימנתי אף אחד מהם לראיון. תהיו יצירתיים, בינתיים עד שתמצאו עבודה צרו פרקטיקה, תקדמו לעצמכם איזשהו אתר, אל תהיו פראיירים, ככה לא תמצאו עבודה.
שיהיה בהצלחה!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *