אופטימיזציה לתוכן אתרים

היה זה ביל גייטס אשר תבע לפני שנים את הביטוי "התוכן הוא המלך".
אף אחד כבר לא זוכר באיזה הקשר אמר המנכ"ל האגדי של מיקרוספוט את הדברים, אבל בכל הקשור לקידום אתרים בגוגל – זו אמת לאמיתה.
הפרמטר החשוב ביותר בכל הקשור לקידום אתרים הוא התוכן.
אתר שיש בו תוכן נרחב, מקורי, מעניין ורלוונטי לשאילתא של הגולש יופיע ברוב המקרים באחד המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.
לכן הצעד הראשון של מקדם אתרים מוצלח יהיה ברוב המקרים ביצוע אופטימיזציה לתוכן האתר.
אופטימיזצית תוכן מבוססת על מחקר מילות מפתח – מקדם האתרים בודק באמצעים שונים אילו שאילתות מעולם התוכן של האתר הגולשים מרבים לחפש ו"ממקד" את האתר כך שיוביל את הגולשים אליו.
לצורך הדוגמא, אם גילינו שהגולשים מרבים לכתוב הכרויות, ולא היכרויות או אומנות ולא אמנות עלינו להתאים את התוכן באתר לחיפושי הגולשים ו"לעזור" למנוע החיפוש להבין במה בדיוק אנו עוסקים.
אופטימיזצית תוכן מוצלחת תוביל לתוצאות מהירות וברות קימא אולם יש כמה כללים פשוטים שצריך להקפיד עליהם כדי להצליח, כמה מהם בהמשך הכתבה,
אחוז הצפיפות
אחוז הצפיפות מתייחס למספר הפעמים שמילת המפתח מופיעה בעמוד מסויים ביחס לשאר המילים.
אם יש לנו באתר מאה מילים ורשמנו את מילת המפתח חמש פעמים במיקומים שונים הרי שאחוז הצפיפות שלנו הוא חמש.
כלל אצבע ידוע גורס שאחוז הצפיפות המינימאלי צריך להיות שלוש אחוזים והמקסימאלי שבעה או שמונה אחוזים ( מעבר לכך זה כבר לא נראה טבעי, לא קריא, וגם מנוע החיפוש לא אוהב את זה במיוחד… )
מיקום מילות המפתח
בכל אתר יש כמה רובליקות שחשוב מאוד למלא אותן במילות המפתח המתאימות.
הכותרת (טייטל) של כל עמוד חייבת להכיל את מילות המפתח שברצוננו לקדם, כמו גם תאור העמוד (דסקריפשן).
כדאי מאוד גם שמילת המפתח תופיע בכותרת הראשית של העמוד, בכותרת המשנה שלו ובתוכן הכתבה.
כלל חשוב למילוי כל הרובליקות גורס שמילת המפתח צריכה להופיע כשהיא "טהורה" ככל האפשר.
כל מילה שתוסיפו מעבר למילה שאתם מעוניינים לקדם תוביל לכך שתדללו את מילת המפתח, מה שיפגע בקידום האתר.
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *