בוודאי! הכי קלה בעולם!

עמית: "אהלן לכולם, אני עושה את הסרטון הזה בגלל שאלה שדי חוזרת על עצמה בכל מיני פורמים שאני מגיע אליהם, אחת השאלות היא: "האם קידום אתרים זאת עבודה קלה?" אז רגע לפני שאני עונה תנו לי להחליף למשהו טיפה טיפה יותר נוח שיתאים לי לענות על השאלה."

*קליק ביד והחלפת תלבושת ללבוש של חוצב מנהרות.

עמית: "ככה הרבה יותר נוח לי לענות על השאלה. אני תמיד אומר: קידום אתרים זה לא לעבוד בגינה, לחפור, לחצוב בקירות או לסחוב שקי מלט אבל זו לא עבודה קלה, לרגע אל תחשבו שזאת עבודה קלה, היא עבודה קשה."

"עבדתי בעבודות פיזיות בחיים שלי, קידום אתרים היא עבודה מאתגרת פה

*עמית מצביע על הראש

"אז רגע נחליף שוב, נוריד את הקסדה, נוריד את הווסט. אז קידום אתרים זה לא עבודה קלה. קידום אתרים גם לא עושים באמצעות חשיבה חיובית.

*עמית קטן יושב בצד, חושב חיובית. עמית עוצם עיניים ומזמזם :"הממממ.. תתקדם…… תתקדם!!!"

"קידום אתרים זאת לא עבודה קלה, זו עבודה שמצריכה השקעה בלמידה אינסופית של תחום שהוא לא שחור ולבן, הוא תחום שיש לו סימן שאלה, סימן שאלה ענק. הדברים משתנים, הדברים דינמיים, כל פרויקט יכול להיות שונה מפרויקט אחר, איך אתם יכולים ללמוד את הכל? למידה אין סופית, יצירתיות, ניסויים, שיתופי פעולה עם אנשים אחרים, זה לא תחום קל. מי שחושב שזאת עבודה קלה לשבת מול מחשב 8 שעות כדי להשיג פאקינג קישור, חברים זו לא עבודה קלה. למי שעושה אותה נכון זאת עבודה מאוד מאוד מתגמלת.

אני מציע – תעקבו אחרי הערוץ שלי יהיו פה עוד דברים מעניינים, שיהיה בהצלחה!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *