כתיבת תוכן לאתרים – טקטיקום שירותי תוכן

אין די בעיצוב מרשים ובבניה פונקציונאלית ונוחה למשתמש של אתר על מנת להביא את הלקוח אל הפעולה הרצויה. כל אתר מחזיק בבסיסו מטרה שיווקית שנועדה לגרום לקורא לקנות, להתקשר, להגיע, או להירשם לשירותי האתר או החברה. אחד מהכלים החזקים של כל אתר הוא התוכן שלו. כתיבת תוכן איכותי, ממוקד, מרשים ומועיל תגרום לקורא להישאר זמן רב יותר באתר, לקבל את המידע הדרוש להם, ולבצע את הפעולה המבוקשת.

סוגים שונים של כתיבת תוכן

כתיבת תוכן יכולה להתבצע במגוון רחב של אופנים ולמגוון מטרות. תוכן שיווקי נועד בדרך כלל לדפי נחיתה, עמוד הבית של האתר, או לעמוד הקורא לבצע פעולה ("הירשמו עכשיו!" או "לרכישה מקוונת אנא לחץ כאן"). תוכן שיווקי נכתב בשפה קולחת, שוברת שגרה, ייחודית ומרעננת. תוכן שיווקי מעביר את ההרגשה המסוימת שבעל המוצר או נותן השירות מעוניין להעביר ללקוח.

תוכן אינפורמטיבי מספק מידע לקורא בנושא הספציפי של האתר. אתר המוכר מנורות לדוגמא, לא די לו בתמונות מרהיבות, ובמחירים שוברי שוק. על מנת שהקורא יגיע לאתר, ועל מנת שהוא ירצה להישאר בו, יש צורך בכתיבת תוכן אינפורמטיבי שיעשיר את עולמו של הקורא, וירחיב את אופקיו. באתר המוכר מנורות, מאמרים כדוגמת "עשרה טיפים לעיצוב תאורת סלון" או "ההבדלים בין תאורת חוץ לתאורת פנים" ימשכו את הקורא המעוניין לרכוש מוצרי תאורה מכיוון שהם מספקים לו מידע מעשי הנוגע בעולמו.

תוכן מותאם SEO נועד לגרום למנועי החיפוש דוגמת Google ו –  Yahoo לדרג את האתר הספציפי במקומות גבוהים תחת חיפוש של מילות המפתח הרלונטיות. יש צורך בכתיבת תוכן ממוקדת לכללי הכתיבה של אופטימיזצית האתרים על מנת לגרום למנועי החיפוש לדרג את האתר במקומות גבוהים יותר.

התוכן הוא המלך

ביל גייטס אמר בשנת 2006 את המשפט המפורסם שנחרת בלב כל בעלי המקצוע של עולם האינטרנט. עובדה ידועה היא כי תוכן הכתוב נכון ימשוך את הקורא אל האתר וישאיר אותו שם זמן רב. כמה שיותר תוכן איכותי, ממוקד, כתוב נכון, שמספק את המידע הרלוונטי לנושא הכללי של האתר יעלה את הדירוג של האתר במנועי החיפוש, וימשוך קוראים רבים יותר אל האתר.

אחד העקרונות החשובים בכתיבת תוכן הוא התאמת סוג הכתיבה, סוג התוכן, ונושאי הכתיבה לנושא הכללי ולאופי של האתר. תוכן לא קשור יגרום לאי סדר באתר ויביא את מנועי החיפוש לדרג את האתר במקומות נמוכים יותר משאר האתרים השומרים על סדר הגיוני אחיד ורציף באתר.

 

אם גם אתם רוצים להינות מתוכן איכותי שיהפוך מילים לרווחים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *