זבלני רשת ?
כן יש דבר כזה.
ראשית זה נכתב בציניות ולא במטרה להעליב אף אחדזבלני רשת
עכשיו תקראו
בתקופה האחרונה כולם מדברים על ה SEO החדש ועד כמה צריך להשתנות.

זבלני הרשת מנסים למצוא דרכים חדשות לזבל את הרשת במראה של זבל אורגני.
אך מה לעשות שבעצם אם ממש נבדוק את זה לעומק.
אז בתכלס שום דבר לא השתנה במהות של הדברים.
השינוי העיקרי הוא בזה שיש שוטר חדש ברחבי הרשת שמחלק דוחות על זיבולי רשת.
המהות מאחורי הקידום לא באמת השתנתה, תוכן איכותי, אתר טוב, חווית גולש טובה וקישורים טובים.

השינוי בגישה החל כשהפח התמלא אז נולד השוטר שמחלק דוחות ומעניש על כל זיבול מיותר (לא ממש מדויק כי יש מלא זבל שהשוטר לא רואה).
זבלני הרשת מחפשים להיות אורגניים וטבעיים.
כדאי שהשוטר יחשוב שהם ירוקים והכל בסדר.
בתקופה האחרונה עלו כמה מאמרים בארץ ובעולם ומסבירים מה הדרך הנכונה לזבל כיום (בדגש על כיום).

אך זבלני הרשת שכחו שמאז ומתמיד היה צריך להיות ירוק יותר ולחשוב על הגולשים שלנו ולא על גוגל.

רק לשם ההומר השבוע ישבתי ועברתי על כל רשימת הדומיינים שברשותי ומצאתי שאריות של זיבולי רשת
שלי מלפני כמה שנים.
זה כל כך מגוחך שזה עצוב.
בשנה האחרונה מחקתי, העפתי ומחזרתי עשרות דומיינים מזבלים ברשותי.
גם אני כזבלן רשת ידוע הפכתי להיות אורגני.
הפכתי להיות אורגני וירוק למרות שתמיד חשבתי שזיבולי רשת לא שווים הרבה אך בכל זאת זיבלתי.

למה בחרתי לקרוא לזה זיבולי רשת כי זה בדיוק מה שזה, כשכותבים שטויות רק למען קישור או שמבקשים
מאינסטלטור להתחיל לכתוב מאמרים.
זבל לא יכול להפוך למשהו טוב באמת.

דוגמה למשהו שראיתי לא מזמן:

כאשר נכנסים לאתר של רופא שיניים ומוצאים מאמר מרתק על ההמתנה בחדר ההמתנה ושיש שם אקווריום
משגע עם קישור לחברת אקווריומים ובכניסה לקלינקה יש ריהוט גן מדהים עם קישור לריהוט גן כמובן.
אז זה זבל וזאת הזבלה של שנים ארוכות של קידום אתרים.

בתור זבלן מצוי אני יודע שאני קורא מאמר מקצועי של עורך דין, רופא, פסיכולוג וכ"ד אני לא יכול לסמוך על
המידע הזה בשיט מאחר וסביר להניח שלכותב אין כל הסמכה או ידע אמיתי בתחום עליו הוא כתב.

אז האינטרנט הפך למזבלה של תוכן שאנחנו מקדמי האתרים אחרים לזיבול הזה.

זה די נחמד שבתקופה האחרונה הזבלנים החלו לנקות אחריהם כי שמעו שהמשטרה בדרך.
אך עדיין אפשר לראות את הר הזבל הגדול ממשיך להתמלא בזבל.

טוב אחרי כל זה בכל זאת כמה נקודות:

  • התוכן שלכם אמור להיות כזה שמשרת את הגולשים שלכם.
  • כזה שהגולשים שלכם באמת ירצו לקרוא, לשתף ולקשר אליו באופן טבעי.
  • ומי אמר שזה חייב להיות תוכן שמכיל X מילים כדאי להחשב איכותי.
  • זה חסר כל משמעות כל עוד הגולש מצא את התשובה לשאלה שלו בתוכן שלכם.
  • זבלני הרשת העסיקו כותבי תוכן לגוגל הרי זה מגוחך מאחר וגוגל לא קורא את התוכן הזה.
  • התוכן הוא עבור הגולש שלכם.

סתם תחשבו על גולש שכתב בגוגל "מתי תזרח השמש מחר"
סביר להניח שהוא צריך את השעה ולא מאמר מעייף מרוב מלל על איך קובעים את שעת הזריחה.

תגובת המשטרה (המצאה שלי):
אנחנו לא יכולים להיות בכל מקום כל הזמן אך נגיע לכולם בסופו של דבר!!

זהו זיבלתי מספיק לבוקר הזה
תהנו
וידאו רלוונטי ומצחיק חייבים לראות

3 תגובות
  1. Aviv Ze'elim
    Aviv Ze'elim says:

    מה לעשות המקצוע שלנו סובל מרף כניסה יותר נמוך מכל מקצוע אחר שאני מכיר… זו התוצאה 🙁

    הגב
  2. רונן וינשטוק
    רונן וינשטוק says:

    השאלה במאמרים היא מי חתום על המאמר.
    אני מתחיל לקדם עורך דין ואמרתי לו שצריך תכנים. והוא וגיסתו שהיא היועצת העסקית שלו חשבו מאיפה להביא תוכן ואז היא אמרה שהמתמחים שרעבים לעבודה יעשו את זה.
    לפעמים גם יש מישהו רציני שחתום על מאמרים.
    צריך לדעת לברור טוב טוב ולא למשל לתת תזונה לתינוקות לפי מאמר של אלמוני באינטרנט.

    הגב

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *