פייסבוק נתנה אפשרות לאנשים ליצור קשרים חברתיים חדשים ועסקיים. היא פתחה תשתית פשוטה לתפעול שבעזרתה ניתן לעביר מסרים לגולשים בקלות. פייסבוק יצרה מושג "לייק", שכיום אפילו הכלכלנים הכי גדולים בארץ ובעולם עושים מחקרים על מנת לבדוק את שווי של "לייק" אחד, כיוון שברגע שגולש אחד אהב את המוצר או השירות הוא שתף את חבריו בזה.

אבל נשאלת שאלה, האם תפעול פרופיל בפייסבוק זה הכן מטלה פשוטה וקלה ואם לפעול לפי המלצות של יועצים וחברות המתמחות בתחום, זה הכן משיג את התוצאה? מה ההשקעה הנדרשת להשגת התוצאות הרצויות?
האם ההשקעה דורשת אמצעים כלכליים או משאבים זמינים כמו השקעת זמן?

כל בעל עסק מבין כיום את חשיבות יצירת נוכחות בפייסבוק, הוא יודע שלקוחות פוטנציאלים שלו נמצאים ברשת החברתית הזאת, הוא מכיר בעובדה שזו הדרך הקלה להשגת הרגשת הזדהות ויצירת זיקה למוצר אצל הגולשים. הוא לוקח בחשבון את פעילות של חברות מתחרות, בין אם זה יצירת דפי נחיתה מעוצבים או יצירת תחרויות עם פרסים שמושכים את הקהל אליו.

אם נעשה סקירה מהירה של התפתחות שיווק בפייסבוק ברמה הטכנית, נמצא שיש שלבים ברורים וחד משמעיים להתנהלות בפייסבוק. כיום ניתן למצוא ברשת כמות ניכרת של סרטונים המסבירים כיצד לעשות את זה וכולם ממליצים על הדרך המהירה והכי יעלה להשגת תוצאות, ומסבירים שלא נדרש ידע מעמיק בתחום האינטרנט ומחשבים כדי להתחיל את הפעילות.

ישנם שלבים ברורים, זה מתחיל מפתיחת פרופיל, הזמנת חברים לפרופיל, וכמובן יצירת דף העדכונים לפעילות שוטפת של החברה, כמובן זה כולל פרסום של חידושים ומבצעים של החברה בדף. פייסבוק נתנה אפשרות להזמין חברים להצטרף לדף העדכונים ע"י בחירת אופציה "הצע לחברים", אבל בנקודה הזאת אנו מתחילים להיפגש עם קשיים. כמות אנשים שהצטרפה מתוך ההזמנה היא אינה כפי שציפינו, וניתנת רק אפשרות אחת בלבד להזמין חברים להצטרף. אם נבחן את הסיבות לכך, נראה שכל החברים שלנו מקבלים עשרות הזמנות ולכן תמיד קיים סיכוי שיפספסו את ההזמנה שלנו. אז אנו מתחילים לחפש את הפתרון: יש אפשרות לצלצל לחבר ולהציע לו להצטרף לדף העדכונים, אך במהרה נבין שזו לא הדרך להצלחה. יש אפשרות לשלוח הודעה אישית, אך במהרה מבינים שגם זה לא מצליח מפעם ראשונה ונדרש לעשות זאת ברמה השבועית, ומבינים תוך זמן קצר שזה דורש מאיתנו השקעת זמן ניכרת, ובמהרה נתפוס את עצמינו עסוקים בפייסבוק ולא בניהול של עסק.

אז מה עושים? אחרי שהשקענו כל כך הרבה זמן בצירוף חברים, ביצירה ופיתוח פרופיל, האם עוזבים את זה ומתחילים לחשוב על דרך אלטרנטיבית להשגת לקוחות חדשים או נמצא דרך לנצל את התשתית שכבר פתחנו???
אז יש לנו פתרון בשבילכם, אם יש לכם חשבון קיים בפייסבוק ואתם רוצים להגיע לכל אותם החברים שצברתם,
תפנו אלינו.

זה שירות חדש שאנו מציעים, כי ראינו צורך מאוד גדול בפתרון בעיה הנוכחית.
לנו יש טכנולוגיה שחוסכת לכם זמן בשליחת הודעות לחברים, כל משאתם צריכים זה לחשוב על מסרים שאתם מעוניינים לעביר, לשלוח לנו באמייל ותוך זמן קצר כל החברים שלכם יקבלו את המסר, בלי שהיתם צריכים לעבוד קשה!!!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *