הקמה של מסע פרסום חדש בגוגל אדוורדס

השלבים הבסיסים לבניית קמפיין מצליח:
בתחילה אנו נקים מסע פרסום חדש זהו המקום לקבוע את הדברים החשובים בתחילתו של קמפיין.
• זה המקום לתת שם למסע הפרסום
• זה המקום לבחור את האזור שבו הקמפיין יופיע ניתן לבחור באיזו ארץ ובמדינות מסוימות אפשר להגדיר ערים נבחרות.

שפת הקמפיין חשובה לא פחות – ניתן להגדיר מודעות לדוברי עברית ביפן (גאוני לא).

• חשוב לשים לב לשלב הבא:
כאן אתם מגדירים באיזו רשת המודעות יופיעו, כברירת מחדל רשת המדיה מסומנת אוטומטית, רשת המדיה זאת רשת שותפי הפרסום של גוגל ADSENSE אלה אותן מודעות גוגל שמוצגות באתרים אחרים התשלום הוא עבור חשיפות או הקלקות.
במידה ואתם רוצים לוותר על רשת המדיה עליכם להסיר את הסימון.
או לבחור היכן בדיוק המודעות שלכם יופיעו., במידה וזה ישאר מסומן אוטומטי יש סיכוי טוב שחלק גדול מהתקציב שלכם ילך על חשיפות.

– הגדרות נוספות הן באיזה התקנים (מכשירים) להציג את המודעות שלכם.
כמובן שאין בעיה שנוצג בהכל אך חשוב לציין במידה ודף הנחיתה שלנו לא נתמך על ידי אחד המכשירים הללו לא כדאי להופיע שם.
ניתן לבחור את סוג המכשיר בלחצן אפשרויות מתקדמות של שירותים וספקים.

• ההגדרות הבאות הן הגדרות התקציב שלכם, חשוב מאוד לשים לב אלו ההגדרות פר יום, את התקציב החודשי שלכם חלקו לימים כך תגיעו לתקציב היומי.
– במקום זה ניתן להגדיר שאנו נשלוט ידנית על הצעת המחיר עבור כל מילת מפתח, מומלץ אך דורש התעסקות.
– ניתן להגדיר שהמערכת תנהל את התקציב אוטומטית, עובד טוב ואפשר לסמוך על זה, מה שהמערכת עושה לאחר שהגדרנו מה המחיר המקסימלי שאנו מוכנים לשלם עבור קליק, מחלקת את התקציב על מגוון מילות המפתח כך שרובן יופיעו במקום טוב, כמובן הכל תלוי בתקציב שלכם.
– במקום זה ניתן להגדיר מיקום מעודף למודעות, הבעיה שבמידה והמיקום שבחרת גבוהה מדי עבור התקציב שלכם המודעות לא יוצגו.
– הגדרה נוספת היא שיטת ההצגה אתם יכולים להחליט שהתקציב היומי שלכם יחולק על פני כל היום 24 שעות, או שהמודעות יוצגו עד גמר התקציב גם אם זה קורה תוך שעה.

• הרחבות של מודעה זהו המקום להגדיר מספר רב של הגדרות קטנות שיכולות לעזור לנו בניהול הקמפיין.
– מיקומים: מאפשר לנו להשתמש בכלים נוספים של גוגל לדוגמת גוגל מפות.
– כתובות: ניתן לבחור כתובות של העסק כך כאשר גולש נמצא באזור אחת הכתובות הגולש יקבל את המידע על הסניף הקרוב אליו.
– sitlinks: מאפשר להוסיף קישורים נוספים מלבד הקישור לדף הנחיתה, כך ניתן לקלוע לקהלי יעד נוספים.
– הרחבות טלפון: מאפשר לנו שבמכשירים סלולרים בלחיצת כפתור יחייגו אליכם.
• הגדרות מתקדמות:
– תזמון הקמפיין: מאפשר לנו להציג את המודעות לחלקי על פי שעות, ניתן לקבוע מועד התחלה וסיום של הקמפיין
– הצגת מודעות: מאפשר לנו לקבוע את תדירות הסבב בין המודעות השונות בקמפיין.
– הצעות מחיר דמוגרפיות: נועד לרשת המדיה, באתרים בהם ניתן להגדיר את ציבור הגולשים על פי גיל, ותחומי עניין.
• שמרו את מסע הפרסום ומיד תעברו לבניית קבוצת מודעות ראשונה.

1 תגובה

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *