עד עכשיו תמיד דיברנו על גוגל כשאמרנו קידום אתרים, אך בואו נדבר על קידום אתרים באינטרנט.
מהם הכלים שעומדים לרשותינו כשאנחנו רוצים ליצור באזז אינטרנטי עבור אתר?

  1. קידום אתרים באינטרנט – כמובן מרכיב חשוב מאוד ניתן לבצע קידום של האתר בגוגל ובשאר מנועי החיפוש הגדולים, ניתן לעשות קידום ממומן במקביל לקידום האורגני.
  2. רשתות חברתיות – שיווק ברשתות חברתיות הינו כלי חזק מאוד שמאפשר לנו חשיפה ממקודות לקהלי יעד שונים, דרך הרשתות החברתיות אנחנו יכולים לאתר ולהגיע ישירות לקהל היעד, לדוגמא במידה ואנו רוצים לשווק מוצר לאוכלוסייה מבוגרת נאמר מוצר בטיחות, אנו נאתר את קבוצות הדיון המשותפות לאותו קהל יעד ונהיה חברים מין המניין, חשוב מאוד לא להגזים ולא לחשוף את העובדה שהמטרה שלנו היא לשווק מוצר. אלה להיות חברים מין המניין.
  3. הקמה של בלוג מקצועי – למה בלוג? בלוג הוא המקום לומר הכול באופן פשוט וברור, כאשר בבלוג יכולה להיווצר אינטרקציה עם ציבור הגולשים, בניגוד לאתר רשמי של חברה, בלוג הוא כלי נהדר במיוחד כשאר הוא מתעדכן לעיתים תכופות.
  4. כתיבה בפורומים – כיום קיימים אלפי פורומים חלקם פעילים חלקם פחות, אך כתיבה לא מזבלת בפורומים יכולה לעשותאת העבודה בהרבה פורומים ימחקו מיד את ההודעה שלכם, לכן גם כאן תהפכו לחברים מין המניין וטפטפו לאט את מה שברצונכם לחשוף, לעולם על תזבלו, זה מציג אתכם באור שלילי.
  5. רשימות תפוצה – כיום נאסר עלינו לשלוח מיילים פרסומיים וזה בסדר, אך לכולנו יש את רשימת החברים שלנו וכמובן שניתן לכתוב מייל שהוא על סף הפרסומי ולבקש מהחברים הקרובים להפיץ לרשימות התפוצה שלהם, שתבינו מאמאר שפרסמתי לפני שלוש שנים ובמקרה מופיע בו המספר נייד שלי עד היום מופץ בין חברים במיילים ואני מקבל פניות מדי שבוע. (חבל שאין לי שקל על כל שאלה)
  6. סרטונים – אין כמו סרטון טוב להעביר את המסר, הפצה של סרטון דרך יוטיוב או אחרים יכול להיות נחמד, אך תחשבו על זה במידה ומשקיעים טיפה יותר ויוצרים סרטון קורע מצחוק כשהמסר שם חצי סמוי או מגיע בסוף יכול לעשות אחלה עבודה במיוחד כשהוא גורם לאנשים לרצות לשלוח את זה לחברים שלהם.
  7. OFFLINE – כן כן חלק מהשיווק של האתר קורה מחוץ לרשת, תסתכלו על כמה מהגדולים ביותר בארץ שמשקיעים כסף בפרסומות בטלווזיה ובעיתונות הכתובה, החיבור בין קידום אתרים באינטרנט לבין מה שקורה מחוץ לרשת זאת כבר עוצמה אמיתית.

לסיכום יש המון מה לעשות על מנת לשווק את העסק שלכם אז יאללה תתחילו לעבוד.

ושיהיה פורים שמח

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *