בואו נדבר קצת על אדוורדס.
המטרה באדוורדס היא פרסום האתר שלכם או יותר מדויק המוצר שלכם, שירות או מכירה.
אדוורדס לא נועד ליצור תנועה מסיבית לאתר מסוים זה נחמד אולי בהתחלה שיקירו את האתר שלכם, אך לאורך זמן זה לא משתלם.

הפרסום בגוגל אדוודס נועד לתת תמורה, להיות ממוקד מטרה.
כשנרצה להקים קמפיין אדוורדס נבין קודם מה המוצר והשירות שאותו אנו רוצים לפרסם.
לצורך המיקוד בפרסום, לפעמים יהיה צורך בבניה של דף נחיתה, דף נחיתה זה אותו דף שאליו יגיע הגולש בלחיצה על המודעה.
ברוב המקרים אין לי טעם להכניס אותו לאתר שלי אלה להביא אותו לדף שמימנו כל מה שניתן לעשות זה ליצור פנייה לברר פרטים נוספים על המוצר שלנו.

על דף הנחיתה נרחיב בהמשך.
הקמפיין בגוגל אדוורדס הוא תלוי תקציב לגמרי, בשליטה מלאה של הלקוח, המודעות מוצגות בשיטת המכרז ככל שתציע לשם יותר תהיה גבוהה יותר, זה הבסיס.
אך יש עוד מעבר לזה כמה דברים נחמדים שגוגל שיפרה עם הזמן.
כיום לכול מילת חיפוש ניתן ניקוד שמדרג את רלוונטיות המילה לדף הנחיתה או האתר, ניקוד זה חשוב מאוד ויש צורך לבצע אופטימיזציה לדף כך שניקוד המודעה ישפתר וכך גם העלות פר קליק תרד.

אנו מנהלים עבור לקוחות קמפיין אדוורדס בתקציבים שונים, תוך מדידת ההצלחה בכמות ההפניות הנוצרות ושיפור מתמיד של הפרמטרים המשפיעים.

לייעוץ בנושא אדוורדס ניתן לפנות ל 0542200324 לעמית.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *