קמפיין בגוגל ללא הגבלת מילים! איזה כיף!

עמית: שמעו קטע, הייתי עכשיו פה למטה בסופר ומכרו לי בקבוק מים שלא נגמר אף פעם. בוא נראה, נפתח…

*(עמית פותח את הבקבוק ושותה… ושותה… ושותה… מה נסגר?)

עמית: נגמרו לי המים! עבדו עליי!

עמית ממשיך: באמת האמנתם שקניתי בקבוק מים שלא נגמר? חברה – אז למה אתם מאמינים שיש קמפיין ממומן ללא הגבלת קליקים – זה בסדר? גם זה לא בסדר, גם זה נשמע… (מושך אף) מריח כמו בקבוק מים שלא נגמר.

לא יכול להיות שתשלמו 300 שקל ללא הגבלה! בואו אני אחשוף בפניכם את השיטה בקלי קלות. פניתם לאותה חברה שמציעה ללא הגבלת קליקים, הם מסתכלים פה, הם רואים שיש על אותה מילת חיפוש שהם הבלעדיים למכור לכם אותה וימכרו לכם גם מיקום לפעמים, הם רואים שיש בערך 30-40 חיפושים בחודש – מגניב, הם רואים שעלות ממוצעת לקליק היא X. אז מה הבעיה? בהנחה ש10%  יקליקו עליכם – כמה זה יוצא? יפה. הבנתם את השיטה?

כן, הם גובים פי 2.

אז למה רוב מקדמי האתרים לא אוהבים את השיטה?

מהסיבה הפשוטה מאוד – קחו את אותו תקציב, תבנו קמפיין רחב על הרבה מאוד מילות מפתח, ייתכן ותוכלו לקבל הרבה יותר לידים, הרבה יותר פניות לעסק שלכם – שזה בעצם מה שאתם רוצים, אתם לא רוצים להופיע רק במילת מפתח אחת ויחידה. הגולשים מחפשים מאוד מאוד מגוון בתוצאות החיפוש, לאף אחד אין זכות גם למכור רק לכם את מילת המפתח. לכן אנחנו פחות אוהבים את השיטה ולכן הסרטון הזה נועד למקדמי אתרים שיזדהו איתי בתחושה לגבי שיטת ללא הגבלת קליקים.

אם אהבתם את הסרטון – שתפו אותו בבקשה, תעקבו אחר הערוץ, אני אעלה לפה עוד כמה דברים מעניינים שכדאי שתדעו, ותזהרו!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *