בניית דפי נחיתה בפייסבוק
פייסבוק כיום הרשת החברתית הכי גדולה בעולם ומהווה אתר שלישי בכמות המשתמשים בעולם. אין אנו מכירים אדם שלא מחזיק פרופיל בפייסבוק או לפחות לא שמע על החברה, כמו כן גם בתי העסק הצטרפו לשורות של מדיה חברתית. אחד הכלים החשובים והמובילים כיום בפייסבוק עבור בעל העסק הם דפי נחיתה.
דף נחיתה בפייסבוק הוא דף מעוצב שמתמקד בשירותי החברה, במוצרים שהחברה מציעה ותועלות שהגולשים יכולים לקבל כתוצאה מהצטרפות לדף. דף זה מיועד להשיג מטרות שונות, כגון:

איסוף פרטי המשתמש: שם, מספר טלפון, אמייל ועוד…או לחילופין להניע את הגולש לפעולה, לדוגמה הצטרפות לדף מעריצים של החברה, לכן בניית דף נחיתה בפייסבוק מחייב מחשבה תחילה ומתן תשומת לב לכל פרט ופרט בדף. דף נחיתה בפייסבוק שלא בנוי בצורה מקצועית, יכול להוות מכשול עבור החברה וכתוצאה מכך לאבד לקוחות פוטנציאליים.

בנוסף, קיימת אופציה להגדיר את הדף נחיתה מעוצב בפייסבוק כדף ראשי , כלומר זה הדף הראשון שאליו יגיעו כל הגולשים כאשר יחפשו את שם החברה.
לפי המחקרים שנעשו בתחום, אחד הגורמים המשפיעים ביותר על יצירת אמון בין הגולשים לדף נחיתה בפייסבוק הוא העיצוב ולכן זה מחייב בחירת תמונות, טקסט ואלמנטים מעוצבים נוספים בצורה קפדנית ונכונה וכתוצאה מכך להביא תפוקה הרבה יותר גבוהה של הפניות מהדף.

לפרטים נוספים ותיק עבודות: 0722507815
או צרו קשר דרך צור קשר
דוגמאות: