לבעלי אתרים וחברות שיש להם אתרים והם כבר בתהליכי שיווק באינטרנט אנו מציעים בחינה מעמיקה של הפעילות האינטרנט המבוצעות כיום.

הדוח יכלול:

  • בדיקת כל הקמפיינים שאתם מפעילים על כל הפלטפורמות הקיימות.
  • בדיקת עבודת קידום אתרים אורגני שמבוצעת.
  •  בדיקת וניתוח תנועת הגולשים באתר ומעקב המרות.
  • בדיקת תקינות האתר.
  • ביקורת ובקרה על איכות התכנים באתר.

מטרת הדוח היא לחסוך לכם כסף במקומות שניתן לחסוך.
שיפור יחס ההמרה ושיפור ROI (החזר השקעה).

כמה עולה התענוג ?

במסלול זה יש כמה אופציות תמחור.
תשלום פר שעות עבודה שלנו בתמחור של 250 ש"ח לשעת עבודה.
תשלום גלובלי על השירות המחיר משתנה בהתאם לגודל פעילות השיווק שלכם באינטרנט.

צורת תשלום נוספת רק בפרויקטים גדולים היא תשלום עמלה מהכסף שהצלחנו לחסוך לכם, הסבר מלא על אפשרות זאת בפגישה.

3 תגובות
  1. אורי זילברשטיין
    אורי זילברשטיין says:

    חבר, טוב לראות שירות כמו זה. לתת מידע ולשתף אותו על גבי הרשת בצורה של בלוג וכו' זה יעיל ומעולה, אבל להעביר קורס שלם אונליין חייב להיות יוזמה חלוצית ביותר, ראיתי כמה שניסו לעשות זאת אבל בצורה דלה מאוד, מההיכרות שלי אתכם אני בטוח שכאן ישנה איכות אמיתית ואני אישית ממליץ בחום!

    הגב
  2. גיא שמר
    גיא שמר says:

    שלום,
    אני מתעניין בקורס און ליין שאתם מציעים בנושא שיווק ברשתות חברתיות.
    להלן מספר שאלות:
    -מה עלות הקורס? מהם תנאי התשלום?
    -מה משך הזמן של הקורס? (שעה? חמש שעות?)
    -האם הקורס כולל את הנושאים הבאים:
    *בניית דף אוהדים/מעריצים.
    *העלאת תכנים לדף האוהדים.
    *מה ההבדל בין קישורים שמותקנים בדף האוהדים לבין אפליקציות(יישומים) שמותקנות בדף האוהדים וכיצד מוסיפים כל אחד מהם?
    *האם הקורס כולל הסברים גם על טוויטר, לינקד-אין ורשתות חברתיות נוספות?

    -הקורס הוא מן הסתם מוקלט. האם אתם מעדכנים את ההקלטה בהתאם לשינויים בפייסבוק וברשתות האחרות?

    -האם אתם נותנים תמיכה לאחר שקונים מכם את הקורס, כלומר, אם מתעוררות שאלות שהקורס המוקלט לא עונה עליהן, האם יש למי לפנות?

    תודה רבה,
    גיא שמר

    הגב

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *