פרסום בו מוטמעים מסרים שיווקים סמויים בכדי להכניס את המוצר/שירות לתודעת הגולש.
את חשיבות התוכן באתר אנו יודעים, אי אפשר בלעדיו, תוכן הוא גורם מאד משמעותי בקידום האתר לטוב ולרע אך מה ההבדל בין תוכן-מאמר לבין תוכן שיווקי?
מאמרים רגילים חושפים מידע בפני הגולש על המוצר אותו אנו משווקים, מאמרים אלו לרוב אינפורמטיביים, מוסרים מידע לקורא.
כדי למכור את המוצר יש צורך בתוכן שיווקי אשר מורכב מתוכן מותאם קידום אתרים– שימוש במילות מפתח ומשרת את מנועי החיפוש, מקורי ורלוונטי.כמו כן, מכתיבה שיווקית שתמשוך את עיני הקורא, ותסקרן אותו בשניהם המטרה זהה: להגביר תנועה לאתר, לצבור לקוחות ולמכור.
כתיבה שיווקית לרוב נעשית ע"י אנשי מקצוע, קופירייטרים אשר יודעים מה מושך את קהל היעד ואיך למשוך אותו בכדי שיישאר באתר, התוכן שלך צריך להיות ייחודי ושונה מאתרים אחרים בתחומך כדי שהגולש יבחר להתעמק דווקא באתר שלך.
בכתיבה שיווקית יש מספר דגשים:
הוכח כי הגולש קורא את הפסקה הראשונה ורק אם היא מעניינת אותו הוא ממשיך לקרוא הלאה.
הפסקה הראשונה צריכה להיות תמציתית, מסקרנת ועצם להוות מין פרסומת למה שעתיד לבוא במהלך המאמר.
רוב הגולשים אינם קוראים את כל המאמר הם סורקים את התוכן במטרה למצוא את התשובה לשאלה שהקלידו במנועי החיפוש לכן למבנה המאמר יש משקל. להדגיש כותרות וקטגוריות, לחלק את המאמר לפסקאות ולהדגיש מילים חשובות כך הגולש לא יאלץ לקרוא את כל המאמר ויוכל למצוא את שחיפש בקלות יתרה.
פתרון נוסף לבנות קישורים פנימיים שיקשרו בין חלקים שונים במאמר.
גולש מתעכב על כל אתר בממוצע מס' שניות במידה והצלחתם להיות ממוקדים ואטרקטיביים הוא יישאר. עליכם להתנסח בצורה אישית ולא ברמה גבוהה מדי אם אתם רוצים להגיע לכלל הלקוחות עליכם להיות מובנים לקהל היעד אליו אתם פונים. יש להקפיד על שפה תקינה וללא שגיאות כתיב מה שמעיד על חוסר מקצועיות. חשוב לא לשכוח את מנועי החיפוש מבחינת כתיבה משולבת במילות מפתח. ללא דירוג גבוהה לגולשים יהיה קשה יותר להגיע אליכם.רצוי להיעזר באנשי מקצוע-בעסק שלכם אין מקום לטעויות.פרסום בו מוטמעים מסרים שיווקים סמויים בכדי להכניס את המוצר/שירות לתודעת הגולש.את חשיבות התוכן באתר אנו יודעים, אי אפשר בלעדיו, תוכן הוא גורם מאד משמעותי בקידום האתר לטוב ולרע אך מה ההבדל בין תוכן-מאמר לבין תוכן שיווקי?

מאמרים רגילים חושפים מידע בפני הגולש על המוצר אותו אנו משווקים, מאמרים אלו לרוב אינפורמטיביים, מוסרים מידע לקורא.  כדי למכור את המוצר יש צורך בתוכן שיווקי אשר מורכב מתוכן מותאם קידום אתרים- שימוש במילות מפתח ומשרת את מנועי החיפוש, מקורי ורלוונטי.כמו כן, מכתיבה שיווקית שתמשוך את עיני הקורא, ותסקרן אותו בשניהם המטרה זהה:

להגביר תנועה לאתר, לצבור לקוחות ולמכור.כתיבה שיווקית לרוב נעשית ע"י אנשי מקצוע, קופירייטרים אשר יודעים מה מושך את קהל היעד ואיך למשוך אותו בכדי שיישאר באתר, התוכן שלך צריך להיות ייחודי ושונה מאתרים אחרים בתחומך כדי שהגולש יבחר להתעמק דווקא באתר שלך.בכתיבה שיווקית יש מספר דגשים:הוכח כי הגולש קורא את הפסקה הראשונה ורק אם היא מעניינת אותו הוא ממשיך לקרוא הלאה.הפסקה הראשונה צריכה להיות תמציתית, מסקרנת ועצם להוות מין פרסומת למה שעתיד לבוא במהלך המאמר. רוב הגולשים אינם קוראים את כל המאמר הם סורקים את התוכן במטרה למצוא את התשובה לשאלה שהקלידו במנועי החיפוש לכן למבנה המאמר יש משקל. להדגיש כותרות וקטגוריות, לחלק את המאמר לפסקאות ולהדגיש מילים חשובות כך הגולש לא יאלץ לקרוא את כל המאמר ויוכל למצוא את שחיפש בקלות יתרה. פתרון נוסף לבנות קישורים פנימיים שיקשרו בין חלקים שונים במאמר.

גולש מתעכב על כל אתר בממוצע מס' שניות במידה והצלחתם להיות ממוקדים ואטרקטיביים הוא יישאר. עליכם להתנסח בצורה אישית ולא ברמה גבוהה מדי אם אתם רוצים להגיע לכלל הלקוחות עליכם להיות מובנים לקהל היעד אליו אתם פונים. יש להקפיד על שפה תקינה וללא שגיאות כתיב מה שמעיד על חוסר מקצועיות. חשוב לא לשכוח את מנועי החיפוש מבחינת כתיבה משולבת במילות מפתח. ללא דירוג גבוהה לגולשים יהיה קשה יותר להגיע אליכם.רצוי להיעזר באנשי מקצוע-בעסק שלכם אין מקום לטעויות.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *