עקרון ארבעת השלבים בניתוח קמפיין ממומן בגוגל.
סרטון של 8 דקות שמסביר את ארבעת השלבים שאותם עובר הגולש בקמפיין אדוורדס ובקמפיין אינטרנטי בכלל.

למידת עיקרון ארבעת השלבים תעזור לכם בפעולות הבאות:

  1. ניתוח קמפיין קיים – ניתוח מתמיד של קמפיין פעיל בגוגל על פי ארבעת השלבים יאתר עבורכם את הבעיה בקמפיין ויחסוך לכם כסף.
  2. הקמת קמפיין חדש – הקמת קמפיין חדש בהתחשב בארבעת השלבים ישפר משמעותית את ביצועי הקמפיין.

מטרתו של קמפיין ממומן להוביל את הגולשים אל האתר שלנו / דף נחיתה שבו הם אמורים לבצע פנייה אלינו או רכישה.
לפעמים אנחנו מצליחים להביא את הגולשים לאתר/ דף נחיתה אך הפעולה הסופית לא קורת.
עקרון ארבעת השלבים יעזור לכם לבצע אופטיזמיציה לקמפיין ולשפר את ביצועיו. כדאי לצפות בהדרכות השונות שלנו.

ארבעת השלבים הם:

  1. חשיפה – הגולש נחשף אל המודעות שלנו או הבאנר שלנו.
  2. הקלקה – הגולש השתכנע מהמודעה הקליק והגיע אל דף הנחיתה.
  3. אמון – דף הנחיתה שאליו מגיע הגולש אמור לעורר אמון אצל הגולש על מנת שיבצע את הפעולה.
  4. המרה – פנייה מהקמפיין או רכישה מהאתר, הפעולה אותה אנו רוצים שהגולש יבצע.

כיצד אני משתמש בארבעת השלבים?

  1. במידה ויש לי קמפיין פעיל וה ctr של המודעות שלי נמוך מאוד משמע שהגולשים לא השתכנעו להקליק על המודעה שלנו ולהיכנס לאתר, מדד ה CTR משפיע ישירות על מיקום המודעות שלנו ועל העלות אותה נשלם פר קליק.
    לכן עלי לשפר את ביצועי המודעות שלי ע"י עריכה של המודעות שלי או הקמה של מודעות חדשות, חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק את ביצועי המודעות שלי.
    מודעות שלהן CTR נמוך הפסיקו את פעולתן והשאירו בקמפיין רק מודעות שיש להן ביצועים טובים.
  2. במידה וה CTR שלי טוב אך גולשים בורחים מדף הנחיתה מהר מדי אני יכול להבין שדף הנחיתה שלי בעייתי מאוד ויש להחליף אותו או לשפר אותו.
    במידה ודף הנחיתה נטען לאט מאוד – החליפו אותו באחר.
    במידה ודף הנחיתה לא מותאם לדפדפנים – החליפו אותו באחר.
    במידה ועיצוב הדף עלוב – החליפו באותו באחר.
    חבל לשלם כסף ולהציג לגולשים דף עלוב.
  3. שלב האמון בשלב זה עלינו ליצור בדף הנחיתה/ אתר אמון, הגולש צריך להבין שהגיע למקום הנכון.
    ניתן להשתמש בכמה טיפים פשוטים.
    הציגו בדף שלכם סמליים מסחריים של לקוחות אחרים שלכם במידה ויש כאלה.
    הציגו בדף מספר טלפון וכתובת של משרד- ישאיר רושם של רצינות. לא מספיק מספר נייד.
    הציגו בדף תמונה אישית שלכם או של העסק- מעורר אמון לדעת מול מי אתם עומדים.
    הציגו בדף תוכן מקצועי ותציתי שהגולש יבין שאתם אנשי מקצוע טובים בתחומכם.
    על תזבלו את השכל בדף נחיתה.
    הקימו מספר דפי נחיתה שונים ובחרו את הטוב ביותר על פי ביצועיים.
    במידה וזהו קמפיין רחב מאוד על הרבה מילות מפתח שונות, צרו דפי נחיתה שונים על פי מילות המפתח / נושאים אותם אתם מפרסמים
  4. המרה זהו השלב האחרון ויש כאלה שחושבים שאפשר לבקש מהגולש מידת נעליים בטופס רישום.
    השאירו בטופס יצירת פעולה מדף הנחיתה רק מה שאתם חייבים שזה טלפון, מייל ושם של הגולש. על תקבעו שדות חובה בטופס.
    עלינו לאפשר לגולש ליצור איתנו קשר בקלות ובמהירות.
    את שלב המכירה נשאיר לאחר שהגולש השאיר לנו פרטים.

סיכום:
חישבו כמו גולש ותהיו ממוקדים למה שהגולש חיפש.
תהיו יצרתיים במודעות שלכם ואטרקטיבים בדף הנחיתה שלכם.
וכמובן סבלנות כל קמפיין טוב מצריך סבלנות, אופטימיזציה מצריכה סבלנות.

אנו נשמח לסייע לכם בניהול קמפיין אדוורדס נכון.
0722507815

1 תגובה

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *