בניית אתר

הקמת אתר למטרות קידום במנועי חיפוש

גם אם סיימתם הליך הקמת אתר וגם אם השקתם אותו בקול תרועה וגיל, עדיין אין זה מספיק ועדיין נדרש גם לבצע עבורו קידום אתרים נכון ואפקטיבי. המשמעות היא כי בעת שגולשים יחפשו במנועי החיפוש אחרי מידע שהאתר שלכם מספק, הוא יופיע במקום גבוה ככל האפשר ברשימת התוצאות של גוגל, כך שאתם תזכו לתנועה רבה באתר, בעיקר של גולשים אפקטיביים שיהפכו ללקוחות ביום מן הימים.

אולם קידום אתרים מקצועי הם לעיתים המטרה המשמעותית הראשונה של הקמת אתר, ולעיתים מבקשים עסקים הקמת אתר רק על מנת לקדם את עצמם במנועי החיפוש. במקרה זה מבוצעת הקמת אתר באופן התפור לחלוטין לאופן עבודת האלגוריתמים של מנועי החיפוש, וזהו העיקרון המרכזי המנחה בעת הבניה.

 

עקרונות קידום ושיווק אתרים בעת הקמת אתר

הקמת אתר למטרות קידום אתרים מקצועי היא דרך מצוינת עבור בעלי עסקים המעוניינים ליצור מודעות לעסק שלהם ומעוניינים להגדיל את נפח הגלישה באתר. בעת שמושם דגש משמעותי על קידום אתרים כבר בעת הקמתו, יודע בעל האתר, כי האתר שלו נבנה בצורה נכונה, כי באמצעות יסודות התשתית האלה יהיה קל יותר לקדם את האתר בהמשך, וכי באמצעות החשיבה הנכונה המושקעת כעת, תהליך הקידום העתידי יהיה נכון ואפקטיבי. כיצד מבוצע קידום ושיווק אתרים כבר בעת הקמת אתר ?

  1. התמקדות בתוכן האתר, בחירת התכנים שיופיעו באתר, ואיתור מילות המפתח שיסייעו בקידום אפקטיבי של האתר במנועי החיפוש.
  2. ביצוע מחקר שוק אודות המתחרים העיקריים בשוק ואודות מילות המפתח המובילות אליהם. במקביל, נדרש לבדוק את מילות המפתח שנבחרו בשלב הקודם – לאילו אתרים הם מובילים, והאם האתרים האלה הם מתחרים של האתר החדש ?
  3. בחירה נכונה של שם הדומיין של האתר, בחירה נכונה של שרת האחסון של האתר (גם גורמים אלה משפיעים מאוד על קידום ושיווק אתרים ).
  4. בנייה נכונה של מפת האתר. יש לשים לב, כי עדיף ליצור מבנה היררכי רחב ככל האפשר של דפים באתר, ויש להימנע ממבנה היררכי עמוק, שלתחתיתו לא יגיעו עכבישי החיפוש של גוגל.
  5. יש לבחור שמות נכונים לדפי האתר, שיעידו על תוכנם.
  6. יש לבנות את תוכן האתר, יש להוסיף תגיות מטא ותגיות מתאימות אחרות לתכנים גרפיים.
  7. על מנת ליצור קידום ושיווק אתרים אפקטיבי, יש לדאוג כי האתר עומד בכל הסטנדרטים הנדרשים ומתאים לעבודה תחת כל הדפדפנים.
  8. וכמובן, יש לטפל בכל נושא הקישורים הפנימיים והחיצוניים של האתר.

 

קידום ושיווק אתרים ישפר מאוד את השגת יעדיו של האתר

אם הקמת אתר היא עבורכם הדרך לפתח את תדמית העסק ולהשיג לקוחות אפקטיביים, הרי שפעולות קידום ושיווק אתרים שצוינו הם בהחלט הדרך הנכונה לעשות זאת. יש לזכור, כמובן כי גם קידום ושיווק אתרים בשלבי הקמת האתר אינו מספיק, וכי נדרש להמשיך ולשפר את הקידום גם כחלק מעבודת התחזוקה השגרתית של האתר. מדובר, למעשה במשימה שאינה נגמרת, אולם בכזו שתועלת רבה בצידה.

1 תגובה

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *