סלקום נתקלת בתקלה טכנית ענקית ושמשביתה את הקווים של הלקוחות שלה.
עד כאן הכל ידוע אך שימו לב מה חבר שלי אריק מצא.
בזמן הדיווחים על התקלה באתרים הגדולים דמרקר ו Ynet, צצו להם באנרים של חברת אורנ'ג לצד המאמר המלא על התקלה. בוואלה לא נמצאו באנרים של אורנ'ג.
ב YNET עוד הגדילו לעשות והבנאר הופיע בדף הראשי של האתר.
כך זה נראה ב YNET:

בדמרקר זה נראה כך שני באנרים:

אני חייב לציין שזהו מהלך מבריק של אנשי שיווק מהירים מאוד.
מיד ברגע שהחלה התקלה חשבו על הרעיון של באנרים לצד המאמר על תקלת סלקום.

שוב האינטרנט מוכיח את כוחו.
מתחרה נפגע מתקלה טכנית או כל בעיה אחרת, מתחרה ישיר מגיב מהר ומפרסם את עצמו לצד הדיווח על התקלה.

לי זה העלה מספר שאלות:

  1. האם זהו מהלך אתי מצד המתחרים?
  2. האם זהו מהלך אתי מצד האתרים המפרסמים?
  3. האם לסלקום יש מה לעשות בנידון?
  4. והאם פרסום בזמן אמת כמו זה עובד לדעתכם?

אשמח לתשובות של מקצועני השיווק באינטרנט.
וכמובן אשמח לשמוע מלקוחות סלקום האם באנר של מתחרה יגרום לכם לבדוק אפשרות של החלפת ספק?

מידע מועיל על שיווק באינטרנט

4 תגובות
  1. אלברט אמיר
    אלברט אמיר says:

    שכחתי לרשום עוד משהו קטן.

    1. אין אני איש שיווק.
    2. לא יקרה שום דבר מצד הלקוח שלי אם הוא ישאיר אימייל ולא ישוחח עימי בנייד.
    לא מתו ללא טלפונים ולא מתים ללא טלפון.

    הגב
  2. אמיר
    אמיר says:

    לגיטימי לגמרי!
    באותה מידה סלקום יכלו לקנות את הבאנר ולחסום את רכישתו ע"י מתחרים.
    הקריאטיב שלהם היה מוצא כבר מה לכתוב על הבאנר גם בשעות קשות.

    הגב
  3. עמית מלכי
    עמית מלכי says:

    גם זאת דרך להסתכל על זה.
    וזאת מתוך מחשב של מזעור נזקים.
    סלקום היתה עסוקה בהסברים ולא נתנה את הדעת לעניין.
    יכול להיות שבמידה והיו קונים את המקומות על יד הפרסומים שלהם היו ממזערים וחוסמים את המתחרים

    אך באותה המידה יכלו אתרי האינטנרט לספק מקום לשלוש המתחרות …
    חבל שאני סלקום לא מספרים ולא משתפים אותנו בעניין.

    אני מזמין את אנשי השיווק של סלקום להגיב ולהביע עמדה
    וכמובן שאת כל הנוגעים בדבר…

    הגב

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *