קידום באינטרנט באמצעות חנות וירטואלית

חנות וירטואלית היא בעצם אתר באינטרנט המאפשר לגולשים להתרשם מהמוצרים והשירותים שלכם ולבצע רכישה  בחנות. כיום, כאשר רוב הסקטור המסחרי עבר לרשת האינטרנט, גולשים רבים רוכשים בחנויות וירטואליות הפועלות במגוון ענפים רחב . לעיתים, קיימים  עסקים הפועלים רק במרחב המקוון.

חנות ווירטואלית היא בעצם אתר אינטרנט

כאשר אתם מקימים חנות וירטואלית, על מנת לפנות לכמה שיותר לקוחות, עליכם לפעול בטכניקות מגוונות של קידום אתרים המאפשרות לכם להציג חנות וירטואלית בראש תוצאות מנועי החיפוש. קידומה של  חנות וירטואלית עומד במבחן התוצאה כאשר נתבצעות רכישות בפועל מצד הגולשים.

איך נקדם את החנות הווירטואלית?

שלב  ראשון:  מחקר המתמקד במילות מפתח. כלומר, אפיון החנות, המוצרים, קהל היעד ואופן השיווק הנכונים. ובדיקת הביטויים הרלוונטיים שיצליחו לקדם את האתר במנועי החיפוש. במהלך מחקר מילות המפתח, בונים בנק של ביטויים למוצרים שונים המצויים בחנות. ביטויים אלו נקראים חיפושי זנב ארוך. ביטויים אלו מגדילים את הסיכוי שגולשים ירכשו מוצרים מהאתר.

שלב שני:  עורכים אופטימיזציה למבנה האתר: מחליטים כיצד האתר יהיה בנוי מבחינת הקטגוריות והמוצרים השונים, נחליט מהן הקטגוריות הראשיות ומהן המשניות. כשמדברים על חנות וירטואלית, שמים דגש על כך שהצלחת האתר טמונה רבות בהיררכיה של הקטלוג בחנות. האופטימיזציה למבנה האתר יכולה גם לכלול אלמנטים של קידום מכירות. אם גולש בוחר לרכוש מוצר ניתן יהיה מיד להפנות אותו אל מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותו. ככל שהגולשים יזהו שהאתר בנוי בצורה נגישה ויעילה יותר, כך יארך זמן שהותם בו. נתונים של שהייה באתר משפיעים על אופן דירוגו במנועי החיפוש .

שלב שלישי: ניהול תוכן. התוכן באתר הוא כלי שבאמצעותו אתם מפנים את הגולשים לדפים השונים. כמו כן, ניהול התוכן  משמש אתכם גם מול מנועי החיפוש. מערכת ניהול התוכן באתר של חנות וירטואלית צריכה לפנות גם לגולשים וגם למנוע החיפוש. למשל, כל קטגוריה וקטגוריית משנה אמורות להכיל תכנים איכותיים המספרים בהרחבה על המוצרים ומדגישים את יתרונותיהם. כמו כן, יש להוסיף תוכן לאתר המספק לגולשים מידע רלוונטי (כמו למשל – הדרכה, מאמרים מקצועיים, חוות דעת, כתבות מהתקשורת וכדומה).

 

לסיכום,

חנות וירטואלית היא בעצם אתר אינטרנט מתוחכם אשר מבקש להניע את הגולשים לפעולה באופן מיידי ומהיר. היא מציעה לגולשים מבחר דרכי פעולה לרכוש את המוצרים ואת השירותים באתר. חשוב מאד להדגיש כי קידום חנות וירטואלית הוא שלב חשוב מאד מבחינת הצלחתו של העסק המדובר במרחב האינטרנטי. אם תעשו זאת נכון, תוכלו לזכות בתנועה משמעותית של גולשים אשר יתעניינו במוצרים השונים וייתכן גם כי יבצעו קנייה באתר. מצד שני, אם תפעלו בצורה שגויה, הרי שאתם עלולים דווקא לגרום נזק לאתר. בחברות העוסקות בקידום חנויות וירטואליות ברשת עושים למען הצלחתה של החנות.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *