תעזבו אותי ממילות מפתח
כן זהו, נמאס רשמית מתפיסת העולם של מילות מפתח ומיקומים.
התחום שלנו עובר שינוי וכדאי להתאים את עצמנו לשינוי.
עד היום רוב חברות קידום האתרים תמחרו את הפרויקט שלהם על פי מילות המפתח שהלקוח שלהם בחר או רוצה להיות מקודם בהן.

כמו שאני רואה את הדברים כיום לאחר עידן הפנדה, פינגווין ויונק הדבש,הגיע הזמן לדבר במושגים אחרים לגמרי.

זה ממש לא משנה אם האתר שלכם מופיע ראשון במילות מפתח כאלה ואחרות מאחר וזה לא מבטיח לכם יצירת עסקים מהאתר, זה כן מבטיח את גדילת הסיכוי לעסקים.

בואו נדבר תכלס על שיווק באינטרנט,
כל כך הרבה ערוצים אפשריים יש היום לבעלי אתרים.
מקדמי אתרים צריכים להבין כמה דברים בסיסים:

א. אי אפשר להסתמך רק על גוגל כמקור תנועה לאתר.
ב. המטרה הסופית של הלקוח שלכם היא עסקים מהאינטרנט.
ג. ישנם עוד מגוון ענק של כלים שבאמצעותם ניתן להוביל גולשים לאתר.
ד. קהל היעד של העסק לא תמיד מחפש אותו בגוגל.

גם אתם בעלי האתרים צריכים לשנות את הגישה
במקום להתמקד בכמה יעלה לכם קידום על מילה X או Y.
תתחילו לדבר במושגים של כמה עסקים וכמה גדילה בתנועה תהיה לכם.

מקדם אתרים כיום לא יכול לקדם אתכם רק בגוגל, המדיות השונות נכנסות לתמונה מאוד חזק.

אז תעזבו את ההתעסקות סביב מילות המפתח !
מה עדיף לכם להיות ראשונים במילת מפתח שיש לה 2000 חיפושים בחודש או לפרוס את האתר הרבה יותר רחב בתוצאות החיפוש, לקבל תנועה אורגנית טובה מרשתות חברתיות, מיוטיוב, פורומים ובלוגים.

חד משמעית עדיף לכם לפרוס את האתר באמצעות תוכן איכותי שמשרת את הגולש ולא את גוגל.
קחו בחשבון שזה כבר לא נכון לדבר במושגים של מילות מפתח.

לאחר כמה נסיונות מוצלחים כאשר יוצאים מהתמונה של תנועה רק מגוגל ורק ממילות מפתח כאלה ואחרות.
ולאחר תהליך שיווקי מלא באינטרנט רואים את ההבדל בעסקים הנוצרים מהרשת.

תשקיעו מאמץ למתג את עצמכם בזירת האינטרנט, עסקים נוצרים כשמחפשים אתכם באופן מדויק.
כשמכירים אתכם.
איך עושים את זה ?

מגדילים את הפעילות בכל הכלים שיש באינטרנט ולא רק מקדמים את הביטוי " מספרה בתל אביב"
בתוך כל התהליך השיווקי באינטרנט מילות המפתח נכנסות בחלק מהפעילות אך הן לא המטרה ושם התפיסה המוטעית שבמידה ואתם בדף ראשון במילה כזאת או אחרת אז תהיה לכם גדילה בעסקים.
ממש לא , זה לא מספיק זה רק חלק מהתהליך השלם.

אז תעשו טובה ותצאו לרגע מהקוביה של מילות מפתח ומיקומים .

4 תגובות
  1. דניאל שרף
    דניאל שרף says:

    איזה כיף לקרוא דברים כאלה ממך עמית : )

    אני זוכר איך כתבתי את הדברים האלה בקבוצות המקדמים עוד בתחילת דרכי (דוגמה):
    http://bit.ly/1clSkP4

    רוב המקדמים לא הבינו מה אני רוצה מהם. ומהר מאוד הבנתי שאין לי מה להמשיך לריב או לנסות לשכנע, פשוט לתת לגוגל לעשות את שלהם. וכך לאט לאט המצב ישתנה. והנה זה קורה.

    הדבר היחיד שחסר בכל הפוסט הזה אגב הוא כאשר המקדם יבצע את תהליך העבודה שתיארת כאן – זה מה שיקדם לו גם את המילות מפתח אותן הוא כל כך רוצה לקדם. אז הנה אמרתי את זה, ויאללה לעבודה.

    הגב
    • עמית מלכי
      עמית מלכי says:

      כי לא רציתי בכלל להיכנס לפינה של מיקום מילות מפתח
      ולכן לו דיברתי על זה
      כייף לשמוע דניאל תודה

      הגב

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *