שילוב מילים בטקסט להגדלת התנועה והרווחים.

כרגיל, אני לא ישן בלילה, מחפש לי דברים מעניינים לעשות חוץ מלישון ולבזבז את הזמן, דווקא השעות האלו היו מיוחדות שכן הצלחתי לעלות על משהו חדש ומעניין, לחלק ממכם הוא לא סוד אך הרעיון שלעצמו הוא מיוחד, אז למה אנחנו מחכים? בואו נתחיל!

גוגל הוא אינו מנוע חיפוש "טיפש" ואם היה כך, כנראה שלא היה שורד זמן רב, יש ביכולתו לאתר מילים בטקסט ולקבוע איזה אתר רלוונטי לחיפוש ואיזה אתר לא.

בוא נניח כי אנו מקדמים אתר מסוים תחת מילת מפתח מסוימת כגון קידום אתרים מקצועי, האם נרצה שהוא יופיע על מילת מפתח אחת – קידום אתרים בגוגל או לפרוס אותו בצורה רוחבית חכמה מבלי בכלל כמעט להשקיע בו? אני מאמין שאנחנו אוהבים קיצורי דרך ונשתמש במילים(תוספות) אשר נשלב בטקסט.

ההנחה שלי מתבססת על כך שגוגל מנתח טקסט בצורה מאוד חכמה, זה לא משנה אם הוא יהיה בהטיות, רבים, יחיד וכדומה – העיקר שהוא יהיה בטקסט, בוא נניח כי אם גולש יחפש קידום אתרים אורגני מקצועי, הרי שהסיכוי שמישהו ביצע אופטימיזציה לאותה מילת המפתח המדויקת יהיה נמוך וההסתברות שנתפוס את המקומות הראשונים ואולי אפילו נגזור ליד תהיה גבוהה – בעיקר כי מילות מפתח אלו ממוקדות ואיכותיות מאוד, אבל אם נוכל לעשות זאת על כל מאמרשאנחנו כותבים מבלי בכלל לרצות להופיע שם או לכוון איך נעשה זאת?

תחילה, נבנה לנו רשימה של תוספות שאנשים מחפשים, במקרה הזה נבנה רשימה פשוטה מכיוון שהזמן שלנו קצר:

מקצועי, איכותי, בחינם

את כל אחת מהתוספות הללו למילת המפתח, לדוגמא: קידום אתרים אורגני מקצועי, קידום אתרים אורגני איכותי וכן הלאה, נכתוב בטקסט לפחות פעם אחת, כך גוגל יבין כי הטקסט מדבר על זה ויציג אותנו בתוצאות הראשונות(כל עוד הביטוי אינו תחרותי, כמו רוב ביטויי זנב ארוך + תוספות).

בואו נעיף מבט על אתר תשתית שאני מנהל בעולם קידום האתרים ונריץ כמה חיפושים בגוגל בכדי להדגים את הפואנטה, אנא שימו לב על ההדגשות של גוגל בכדי להבין שהוא זיהה שמילת החיפוש מתאימה למילה אשר כתובה בתוך הטקסט, גם אם היא מוטת בצורה כזאת או אחרת.

  • חיפוש: קידום אתרים אורגני מקצועי

חיפוש קידום אתרים אורגני

חיפוש: קידום אתרים אורגני איכותי

 

קידום אתרים איכותי

 

 

חיפוש: קידום אתרים אורגני חינם

קידום אתרים חינם

 

 

מכאן ניתן להסיק, כי התאוריה שאני מדבר עליה אינה בגדר תאוריה והיא אכן ממומשת בפועל ואז אתם שואלים.. אוקי.. מה עכשיו?
עכשיו, הרכיבו לעצמכם רשימת ביטויים מחופשים מאוד כגון בחינם, מקצועי, איכותי, מהיר, זול ועוד רבים וטובים, את רשימה זו תשמרו במחשב וכאשר תכתבו מאמר חדש או תשלחו לכותב התוכן, דרשו כי כל הביטויים הללו אכן יופיעו בטקסט, כך תפרסו את האתר בצורה רוחבית, חכמה, פשוטה ותגדילו את הלידים, הפניות ואת יחס העסקאות.
מקווה שנהניתם מהמדריך, אשמח לשמוע כל תגובה שלכם ובכלל הערות.
שלכם, יאיר ברגל

יאיר ברגל קידום אתרים

3 תגובות
  1. אלי גולדמן
    אלי גולדמן says:

    הדבר שריר וקיים כבר זמן רב למרות שמבחינתי זה יותר בשביל לגוון את התוכן ואו הקישורים לאתר הבוננזה במילים האלו ופחות להסתמך על מיקומים גבוהים בביטויים האלו שהם לונג לונג טייל…

    הגב
  2. עידן שלומן
    עידן שלומן says:

    Semantic Indexing קיים כבר הרבה זמן ובהחלט מומלץ לכתוב טקסט טבעי אשר מכיל בתוכו מילות מפתח רלוונטיות/הגיוניות. החדשות הטובות הן שמי שכותב את הטקסט בעצמו, סביר להניח שיכתוב את הטקסט בצורה סמנטית גם מבלי לעשות שום דבר מיוחד

    העניין של החיפוש הוא שגוגל מדגיש את החיפוש שביצעת, במקרה הנ"ל, הוא הציג את המילים חינם או אורגני/מקצועי – לא בדיוק הבנתי מה אתה רוצה להציג כאן..

    הגב
  3. איתי ברנר
    איתי ברנר says:

    מייעץ לאחרים ומיישם בפועל שילוב של מילים נרדפות למילות המפתח או הטיות שונות שלהן, במקום לכתוב את מילת המפתח המדויקת פעמיים או שלוש פעמיים בטקסט… (כמו שעדיין מבקשים ממני לא פעם).

    הגב

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *