אדם מייעץ לאדם אחר

תחום קידום האתרים הוא נושא רחב ולכן, בעל עסק שלא מבין בו לעומק, עלול למצוא את עצמו חסר אונים כאשר האתר עף מגוגל, יורד במיקומים באופן דרסטי או פשוט לא מתקדם. אלה הם חלק מהמקרים בהם אתם לא חייבים לעבוד עם ריטיינר קבוע למקדם אתרים אלא יש לכם את האפשרות להזמין שירותי ייעוץ. זה מה שיועץ קידום אתרים יכול לעשות למענכם:

טיפול בבעיות נקודתיות

לפעמים הבעיות באתר יכולות להיות ברורות מאוד וניתנות לטיפול בקלות ולפעמים הבעיות לא מובנות בכלל למי שלא מבין ב SEO. למשל מדוע באתר עם 1000 דפים נסרקים אר 400 דפים. מדוע האתר עף לפתע לדף ה 10 בגוגל? על היועץ לבדוק את האתר לעומק, בין היתר דרך כלי מנהל האתרים, כדי לברר מה מוביל לבעיה הנקודתית. בקשה להוצאת אתר מעונש זאת אחת הפניות היותר נפוצות שמתקבלות אצל יועצי SEO.

בדיקת העבודה של המקדם שלכם או פשוט זווית ראיה נוספת

לא מרוצים מהעבודה של המקדם שלכם? מרוצים אבל רוצים שעוד מישהו יבדוק מה אפשר לעשות לטובת קידום האתר? זווית ראיה של יועץ קידום אתרים בהחלט יכולה לעזור. לא אחת קורה שבעלי האתר מאוד מרוצים מהמקדם שלהם ובכל זאת הם רוצים לוודא שהכל מתנהל כשורה. מקדמים מוצאים את עצמכם לפעמים ב 2 המצבים. לפעמים הם אלו שמתבקשים לתת יועץ לבעל עסק שיש לו מקדם קבוע ולפעמים הם אלו שהיועץ בודק את עבודתם, או באופן כללי את מצב האתר.

ליווי בניית אתר

על מנת שהאתר יהיה כמה שיותר מותאם לקידום, רצוי לפנות ליועץ SEO על מנת שהוא ילווה את הפרויקט. הוא יכול להציל אתכם מבזבוז כסף ע"י כך שהוא ימליץ לכם על המערכת הטובה ביותר לניהול לפי הצרכים שלכם. כמו כן, כאשר יועץ מלווה את התהליך, תהיה פחות עבודה על התאמת האתר לקידום כאשר תרצו לקדם אותו באופן קבוע.

עבודות ראשוניות של קידום אתרים

במידה ואתם רוצים לקדם את האתר בעצמכם, היועץ יכול לעשות בעבורכם את העבודות הכי חשובות שצריך לעשות בתחילת תהליך הקידום:

  1. חקר מילות מפתח – הדבר הראשון אותו עושים לטובת הקידום. חשוב לעשות את התהליך בצורה יסודית כי זהו הבסיס לקידום אתרים.
  2. אופטימיזציה – יש לכם אתר ותיק ורק עכשיו החלטתם לקדם אותו? אל תצאו לדרך לפני שיועץ בודק אותו לעומק, מאתר את כל הבעיות שמפריעות לקידום, בודק מה חסר ועושה את כל התיקונים הדרושים. באתרים קטנים הוצאת האופטימיזציה לפעול היא עניין של כמה ימים. באתרים גדולים העניין יהיה תהליך ארוך ומתמשך כחלק מהקידום שלו עצמו.
  3. הדרכה פרטית – במידה ואין לכם תקציב של אלפי שקלים בחודש בעבור מקדם אתרים, והחלטתם שאתם עושים זאת בעצמכם, אל תצאו לדרך מבלי לדעת לפחות את הבסיס. אין לכם זמן לקורס קידום אתרים? הזמינו אליכם יועץ להדרכה או כמה הדרכות עד שתוכלו לדעת את כל הדברים החשובים וכך לקדם את האתר שלכם בעצמכם בצורה הטובה ביותר.

איך לבחור נכון יועץ קידום אתרים?

הקפידו על הקריטריונים הבאים:

ותק: עליו להיות בעל ותק של לפחות 5 שנים בתחום ה SEO. כך העבודה שלו תהיה הרבה יותר אפקטיבית והסיכוי שהוא יעלה על תקלות שאחרים לא הצליחו לעלות יהיה גדול יותר. ישנם לא מעט אתגרים בתחום הזה שאפשר לגלות אותם רק אם יש את הניסיון והותק הדרושים.

יועץ שהוא מקדם פעיל: רצוי להעדיף לא רק מומחה כללי בשיווק באינטרנט אלא מקדם אתרים פעיל שממשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בתחום ולא נשאר במקום. מה שרלוונטי להיום יכול להיות הפוך לגמרי בעוד כמה שנים. לכן יועץ קידום אתרים צריך להיות תמיד עם האצבע על הדופק. הדרך הטובה לעשות זאת היא פשוט להיות מקדם אתרים פעיל.

 

לסיכום: יועץ קידום אתרים יכול לעזור לכם להכין את האתר לקידום, להוציא אותו מעונש ולספק לכם הדרכה כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם. מה שחשוב לעשות הוא לבחור מומחה שפעיל בתחום לפחות כ 5 שנים.

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *