בניית אתרי וורדפרס לעסקים
בניית אתרי וורדפרס נעשתה בשנים האחרונות למקצוע מעניין, ולאחת משיטות בניית האתרים האיכותיות והרלוונטיות ביותר. וורדפרס, לאלו שלא ממש מכירים את העניין, היא מערכת ניהול תוכן, כלומר- מערכת המעניקה את האפשרות להזין תכנים, תמונות ומדיה לאתר האינטרנט שלך, ללא "הסתבכויות" של קוד ועיצוב מורכבים.

עד כמה תחום בנייית האתרים מבוססי וורדפרס מפותח?
תחום בניית האתרים, באופן כללי, הוא תחום מאוד מפותח – גם בישראל וגם בעולם. אין ספק כי ככול שעוברים השנים, מערכות ניהול התוכן רק הולכות ומשתכללות. העובדה הפשוטה היא שכיום, אחת המערכות המשוכללות והחכמות ביותר, היא מערכת הניהול של וורדפרס. אם נתבונן לרגע על המספרים הגולמיים, ישנם כיום מעל 300 מיליון (!) אתרים מבוססי וורדפרס, כאשר מתוך 10000 האתרים הגדולים ביותר בעולם (מגה אתרים, כדוגמת אי-ביי, אמזון ועוד), 5 אחוזים בנויים / משתמשים באופן פעיל במערכת וורדפרס. הנתונים הגולמיים הללו אולי לא נשמעים מדהימים במיוחד ("5 אחוזים זה לא הרבה…") אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר, ישנם אלפי מערכות ניהול תוכן אחרות, זולות ואפילו חינמיות, אך בכל זאת- 300 מיליון אתרים, ועוד 5 אחוזים מהאתרים הגדולים ביותר בעולם, בוחרים להשתמש דווקא במערכת הניהול של וורדפרס. מתוך כך, ניתן להבין מדוע תחום בניית האתרים מבוססי וורדפרס נעשתה לתחום כל כך מפותח. בניית אתרי וורדפרס, בניגוד לבניית אתרי תדמית אחרים המתבססים על מערכות ניהול אחרות, כוללת בתוכה שילוב של הבנה וידע ב- PHP, ידע והבנה בקוד CSS  ו HTML, והחשוב ביותר- התעדכנות וחדשנות תמידית.

כמה מילים על קידום אתרים מבוסס וורדפרס
קידום אתרים בגוגל הוא הנושא החם בשנים האחרונות. כל אתר השואף להביא לקוחות חדשים, ולא רק להחזיק אתר באוויר- אתר המהווה כרטיס ביקור מקוונן ותו לא, כל אתר כזה חייב לבצע קידום אתרים בגוגל (ואם מדובר בחו"ל- אז חשוב לבצע גם קידום אתרים במנועי החיפוש האחרים כגון בינג ויאהו). קידום אתרים הוא תחום יקר מאוד, ואין ספק כי מקדם אתרים טוב ככול שיהיה, תמיד חייב להתחיל ברמה הבסיסית ביותר- וזהו האופטימיזציה לאתר הבית. דעות שונות קובעות כי עצם האופטימיזציה של האתר מהווה משקל של 30 אחוזים מכלל הפרמטרים של גוגל לקידום האתר במילות המפתח הרלוונטיות. פעמים רבות חברות קידום אתרים פשוט לא מצליחות להבין מדוע הם הכניסו כל כך הרבה קישורים, ועדיין איכשהו האתר לא זז. התשובה תמונה הרבה פעמים באופטימיציה של האתר, וברוב המקרים, מערכת ניהול התוכן שהאתר מבוסס עליה פשוט לא עושה את העבודה. בניית אתרי וורדפרס על ידי מומחה וורדפרס, מעניקים את האפשרות לבנות אתר מותאם בצורה אופטימלית לגלישה על ידי גוגל ומנועי החיפוש תוך כדי עמידה בכל התקנים והדרישות. למרות ששילוב המילים "אתר מותאם גוגל" נפוץ בקרב בוני אתרים רבים, פעמים רבות, זהו רק שילוב של מילים לא יותר מכך. בניית אתרי וורדפרס על ידי מומחה וורדפרס אמיתי יכול להקפיץ את האתר שלך למיקומים גבוהים יותר, רק מעצם היות הפלטפורמה מבוססת וורדפרס.
שיהיה בהצלחה

שגיב SEO מומחה בניית אתרי וורדפרס.

6 תגובות
  1. קידום אתרים בוורדפרס
    קידום אתרים בוורדפרס says:

    קידום אתרים בוורדפרס. לדעתי וורדפרס היא אחת המערכות CMS הטובות ביותר. נכון, היא לא מתאימה ב 100 % לניהול רכיבים משוכללים ומצריכה שינויים בקובץ ה PHP אבל. לאתרים ובינוניים היא מצויינת. בלוג איכותי ומושקע או אתר וורדפרס הם פתרון נפלא בעולם תחרותי. קידום אתרים בעזרת המערכת הזאת מאוד קל. וניתן לתקן טעויות די בקלות בעזרת תוספים כמו CANONICAL URL ו SEO ALL IN ONE לכול אלו מתווספים גם – תוספים של כול הכלים של גוגל.

    מצויין אהבתי את הפוסט תודה

    הגב
  2. אורי זילברשטיין
    אורי זילברשטיין says:

    כן בהחלט, אחת המערכות CMS הידידותיות ביותר שיש לעולם קידום האתרים.. המערכת הזו מתפתחת כל הזמן ומשקיעים בה המון בפיתוח, ווידג'טים חדשים, גרסאות חדשות…

    חשוב להדגיש שמערכת וורדפרס אמנם נפוצה כמערכת בלוגים ואפילו גוגל מתייחסים למערכת הזו בהתאם (ניתן לראות באפשרויות המתקדמות בחיפוש תחת הסעיף "בלוגים")
    אך אין ספק שיש אתרים בתחומים תחרותיים ביותר שאינם בלוגים אך מבוססים מערכת וורדפרס והם שוברים את המתחרים שלהם 🙂

    הגב
  3. בניית אתרים לעסקים
    בניית אתרים לעסקים says:

    רשת האינטרנט נותנת לנו ליצור לנו פינה שהיא רק שלנו בתוך המרחב הוירטואלי, לקבל מקום שבו נשמע קולנו לחשוף את העולם לרעיונות שאנחנו מעוניינים להעביר, לתת ולקבל שירות במדיום תקשורתי שיכול להגיע בלי בעיות למספר רב של לקוחות בהשקעה מינמלית של כסף.

    הגב
  4. בניית אתרים
    בניית אתרים says:

    אמת:
    קידום אתרים הוא תחום יקר מאוד, ואין ספק כי מקדם אתרים טוב ככול שיהיה, תמיד חייב להתחיל ברמה הבסיסית ביותר- וזהו האופטימיזציה לאתר הבית. דעות שונות קובעות כי עצם האופטימיזציה של האתר מהווה משקל של 30 אחוזים מכלל הפרמטרים של גוגל לקידום האתר במילות המפתח הרלוונטיות.

    הגב

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *