יש לחשוב על אתר האינטרנט שלך כחנות לכל דבר ועניין, אומנם וירטואלית, אך כשם שאתה מתפעל את החנות שלך- קונה סחורה, מעצב את החנות, משדרג אותה, מעצב את חלונות הראווה,מכשיר עובדים ומנהל חנות,מפרסם אותה בערוצים שונים משווק ומעדכן. השוק העסקי דורש היום להיות כמה שיותר מעודכן, תמיד להתחדש בכל קולציה חדשה שיוצאת בכל עונה- כך יש להשקיע באתר האינטרנט שלך.

החובה המוטלת עלייך, עצם היותך בתחרות, היא תמיד להיות הכי רלוונטי לגולש, זו תעסוקה אינסופית שדורשת ממך להיות מעורה בכל מוצר ונושא שקשור לתחום שלך ולנסות להוביל.

להיות עדכני זה לא בגדר המלצה- גם מבחינת מנועי החיפוש.
מנועי החיפוש השונים סורקים את הרשת בחיפוש אחר עדכונים בתדירות יומיומית, הם דורשים ממך להיות רלוונטי ,זאת אומרת, אם ברצונך להופיע בדף הראשון בתוצאות החיפוש בדירוג גבוה עלייך לשרת את מטרת הגולש שהיא למצוא את התשובה הכי נכונה והכי עדכנית לאותו רגע שמקליד את השאילתא.

מה זה אומר מבחינתך?

עדכון אתר, הוספה או שינוי של תוכן האתר ועיצוב האתר.

מבחינת תוכן-כתיבת תוכן חדש לאתר, קטגוריות מאמרים וכתיבה שיווקית לאתר בין אם מדובר בהוספה שלך או בעדכון של הגולש, בלוגים ותגובות כך או כך יש לעדכן מלל מנועי החיפוש סורקים את הכול.

עיצוב האתר- אם הוספתם או שיניתם תכנים, קטגוריות לעיתים יש לעשות שינויים בעיצוב ולהתאים אותו לחידושים שביצעתם.
ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על תדירות סריקת האתר ע"י מנועי החיפוש:

ותק האתר, דומיין- האם ישן או חדש?

יש נטייה להעדיף ישנים, ותיקים יותר.

אתרים הכתובים בקוד תקין ונכון ומנועי החיפוש יכולים לקרוא אותם ללא תקלות.

קישורים נכנסים- רלוונטיים לאתר שלך עם pr גבוה

כל זאת גורמים לזחלנים ולרובוטים של מנועי החיפוש לסרוק את האתר שלך ולמצוא בו תכנים חדשים על בסיס יומי, העדכונים במנועי החיפוש יופיעו בין 24-48 שעות לכל היותר.
מנועי החיפוש דורשים מעצמם להיות מעודכנים בזמן אמת בכדי לשרת את הגולש ורק את הגולש כדי שלא יצטרך לשוטט ברשת בחיפוש אחר תשובות ולכן הם דורשים גם מכם- אם אתם רוצים שידרגו אתכם גבוה ותוכלו לשווק את המוצר שלכם עליכם להיות הכי רלוונטיים, הכי ממוקדים והכי עדכניים הטוב ביותר{מבחינת מנועי החיפוש} מנצח.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *