יצירת קשר מהירה

ניתן לדבר איתי בטלפון הנייד:
054-2200324
או במשרד (לא תמיד שם)
072-2507815

או להשאיר פרטים בטופס למטה:

    מיתוג עסקי באינטרנט

    מיתוג עסקי באינטרנט – מה הבדלים בין מיתוג אישי לעסקי?
    האינטרנט חדר לכל תחומי חיינו והפך אותנו לחשופים בפני כל. אין הדבר אומר שזו חדירה לפרטיות, אנחנו יכולים להמשיך ולשמור על הפרטים האישיים שלנו חסויים, אבל אנחנו לא יכולים להימנע מפרסומים של אנשים אחרים עלינו ומביקורות.

    מיתוג עסקי באינטרנט
    מיתוג עסקי באינטרנט זו שיטה באמצעותה ניתן לקבוע איזה רושם יקבל מי שיחפש מידע על העסק ועל בעל העסק. מיתוג עסקי באינטרנט מתבצע באמצעות חברה שמתמחה בכך, אנשים אלו יודעים כיצד לקדם אזכורים מחמיאים, כיצד ליצור תדמית טובה שנוצרת ממכלול שלם של תוצאות. חברה כזו מתמחה במיוחד בכך שלא תהיה למחפש הרגשה שהשקיעו במיוחד, אלא לתת הרגשה טבעית של רושם חיובי שנוצר מאנשים שלא קשורים ישירות לבעל העסק.

    הבדל בין מיתוג אישי למיתוג עסקי
    מיתוג עסקי באינטרנט שונה ממיתוג אישי באינטרנט בכך שהמיתוג העסקי מחייב הרבה יותר השקעה. לאו דווקא השקעה כספית, אלא השקעה מבחינת הנראות של התוצאות שיקבל המחפש.
    מיתוג עסקי באינטרנט כולל מרכיב חשוב מאוד- אתר בית. כל חברה שמכבדת עת עצמה מבינה שללא אתר- אתה לא קיים. אתר אינטרנט של העסק שלך משדר רצינות ואיכות. מיתוג עסקי באינטרנט יהפוך את האתר המקודם לבין הראשונים בתוצאות החיפוש. כך, מי שיחפש מידע על בית העסק ישר יגיע לתוצאה הרצויה.

    עוד דגשים בתחום מיתוג עסקי באינטרנט
    מיתוג עסקי שונה ממיתוג אישי בהחצנת הפרטים שלו: מיתוג עסקי באינטרנט מחצין את יתרונות העסק, את מחיריו המשתלמים והשירות הטוב שהוא מגיש, בעוד מיתוג אישי מתמקד רק בתכונות אופי ובפעילות אישית. מיתוג עסקי באינטרנט צריך להציג למחפש חזות רשמית ואחידה בעוד מיתוג אישי מציג רושם יותר אישי ויש יותר קשר למראה החיצוני של האדם.

    על מה לשים לב בתחום מיתוג עסקי באינטרנט
    אם החלטתם להזמין שירות שלל מיתוג באינטרנט, יש לנו עצה לסיכום: למצוא חברה בעלת ניסיון. כפי שציינו, מיתוג באינטרנט הוא תחום חדש והחברות שעוסקות בכך צעירות ונמרצות, אך גם מהן כדאי לבקש הוכחות ליכולות והישגים מעבודות קודמות. במקרה ואין לחברה שנבחרה ניסיון ואין באפשרותה להבטיח הצלחה מלאה- זו נקודת תורפה שבעזרתה ניתן להוריד את המחיר של השירות במשא ומתן עתידי.

    מה אנחנו יודעים לעשות

    אנחנו יודעים לשפר את הנראות האינטרנטית של העסק שלכם.
    להופיע במקומות הנכונות ובזמן הנכון בפני הגולש הנכון ברגע שהוא הכי בשל ליצור איתכם קשר.

    מלבד זאת לאחר הרושם הראשוני במידה וגולש ירצה לחפש אודות העסק שלכם מידע נוסף ביקרות, חוות דעת נדאג שהוא ימצא את הדברים שחשוב לנו שהוא ימצא.

    באילו כלים אנחנו משתמשים:

    • קידום אתרים
    • ניהול קמפיינים נכונים
    • מדיה חברתית
    • ערוצי יוטיוב 
    • כל פלטפורמה אינטרנטית

    מוזמנים ליצור איתנו קשר

    מחקר

    מחקר מעמיק אודות תחום העיסוק שלך והמתחרים שלך, כך נוכל לבנות תכנית מנצחת.

    מקצועיות

    צוות מקצועי שחי את התחום ביום יום.

    שקיפות

    שקיפות מלאה בכל המהלכים המבוצעים.

    החזר השקעה

    יש לנו ונספק גם לכם את כל הכלים למדידת החזר השקעה.