יצירת קשר מהירה

ניתן לדבר איתי בטלפון הנייד:
054-2200324
או במשרד (לא תמיד שם)
072-2507815

או להשאיר פרטים בטופס למטה:

    המטרה

    רגע לפני שאתם קוראים מה ואיך כדאי לעשות.
    המטרה שלנו בניהול מוניטין ודחיקת אזכורים היא קבלת שליטה על כל 10 התוצאות בדף הראשון על שמכם ובעבודה טובה ניתן לקבל שליטה על 20-30 התוצאות הראשונות על שמכם.

    מלבד דחית אזכורים אנחנו בגביש מספקים שירותי מיתוג וניהול מוניטין באינטרנט כך שתמיד תהיה שליטה על התוצאות על שמכם או על שם המותג.

    קידום עצמי ודחיקת אזכורים שליליים
    למרות שבדרך כלל כאשר רוצים לקדם אתר אינטרנט, מתמקדים במילות מפתח מסוימות מאוד  עם נפח חיפוש מסוים, ישנם גם מקרים בהם נרצה לקדם את האתר האישי שלנו אתר המותג שלנו לראש רשימת התוצאות כאשר מחפשים אותו.
    לכאורה מדובר במשימה פשוטה למדי מכיוון שלא אמורה להיות תחרות על זירת השם האישית שלנו, אבל בפועל הדברים לא תמיד עובדים כך מכיוון שברשת יש גם לא מעט אתרי אינדקס או אפילו אתריי חדשות ותוכן אחרים שאנחנו אולי מוזכרים בהם . הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר במותג שקיים כבר מחוץ לרשת או שם מפורסם יחסית. אפילו פרופילים ברשתות חברתיות הם בעצם סוג של מתחרים , אך לא תמיד אנחנו מרוצים ממערך התצוגה שלהם או שהשליטה שלנו בהם מוגבלת. (אגב, פייסבוק אוסרת בעיקרון על פתיחת עמודי עסקים לאנשים פרטיים )

    היתרונות העומדים בפנינו במצב זה
    אחד היתרונות הגדולים שיש לנוו במצבים של קידום עצמי הוא שלאתרים אחרים יש סוג של אינטרס טבעי לקשר לאתר שלנו תחת השם שלנו ולא צריך לבקש מעורך התוכן "טובה" לקשר אלינו עם טקסט מסוים.
    יתרון אחר הנגזר מהיתרון הקודםם הוא עניין התגובות בבלוגים : למרות שקישורים היוצאים מתגובות הם בדרך כלל nofollow, מקובל להניח שיש להם עדיין כוח מסוים ומעבר לזה, הסיכויים שהתגובה שלנו תיראה כמו ספאם או ניסיון לקידום בוטה מדי הם קטנים יותר (אלא אם כן תוכן התגובה הוא פרסומי ומתלהם).

    עוד מידע לא מזיק

    דחיקת אזכורים שליליים
    נושא קשור שכדאי שניגע בו הוא "דחיקת אזכורים שלילים". במצב שבו אתר מסוים פרסם אודותינו מידע לא מחמיא או במקרים שקשה להוכיח שאזכורים שליליים מהווים לשון הרע, עלינו בדרך כלל לנסות וליצור כמה שיותר תוכן חיובי אודותינו ולאו דווקא לקדם אתר מסוים אחד. קיימות לא מעט דרכים לעשות זאת : החל מפתיחת בלוגים ופרסום מאמרים בקטגוריית "הודעות לעיתונות" באתרי מאמרים ועד פתיחת חשבונות ברשתות חברתיות עסקיות כגון דה מרקר קפה ולינקדין בהן נציג את הרזומה שלנו באור חיובי ואת הניסיון הרב שלנו.
    בסופו של דבר, מטרתנו היא לדחוקק את התוצאות השליליות אל מתחת לעמודים החדשים שיצרנו, כך שפחות אנשים ייחשפו אליהם. משימה זו עלולה להיות קשה יותר מסתם קידום עצמי מכיוון שלאתרי תוכן גדולים ואתרי חדשות יש בדרך כלל לא מעט רלוונטיות בעיני גוגל. מצד שני, בדרך כלל אף אחד לא מבצע לדפים אלו קידום אקטיבי, וזו נקודה חשובה לזכותנו.

    שם זה לא תמיד מספיק
    המהנדסים של גוגל אמנם מודיעים מדי כמה שבועות שהם הולכים ומשפרים את היכולת של מנוע החיפוש לזהות אתרים רשמיים ובשנה האחרונה הם גם שינו מעט את תצוגת התוצאות, כך שאתרים אלו יקבלו יותר נפח בדף התוצאות (עד שבעה דפים שונים לעומת שניים עד אז) – אבל עם זאת, אסור לנו להקל ראש בתוכן האתר וזה שנזכיר את השם שלנו בכותרת זה לא תמיד מספיק. חשוב שבכל אתר רשמי יהיו לפחות כמה מן הפרטים הבאים:

    • מידע כללי אודותינו (השכלה, התמחות) / היסטוריה של החברה או המותג , חזון וכו'
      פרטי יצירת קשר : דואר אלקטרוניי ומספר טלפון לכל הפחות (גם כתובת לא תזיק, אפילו אם אנחנו עובדים "בכל הארץ").
    • מומלץ לאזכר את שמנו או לכל הפחות את שם המותג אם קיים, גם בעמודים האחרים על מנת ליצור חוט מקשר בין דפי האתר ולאותת לגוגל על השיוך העיקרי שלו לשם.


    תקשיבו לשיר הזה הוא מתאר מצוייןן את המצב:

    המטרה

    השגת שליטה על התוצאות הראשונות שעולות על שמכם או על שם המותג שלכם.

    האמצעים

    בנייה של אתרים ותכנים שניתן יהיה לקדמם על שמכם.

    התוצאה

    מי שיחפש מידע עליכם יראה רק מה שאנחנו רוצים שיראה.

    למה אנחנו

    ראשית דסקרטיות מובטחת.
    מקצועיות ויצירתיות זה בדיוק מה שיש לנו וזה מה שצריך.