הקמת אתר אישי לעסק או לחברה כבר ממתג את העסק בעיניו של הלקוח לרמה גבוהה יותר. הקדמה הטכנולוגית שפרצה אל חיינו כבר הבהירה לכלל הלקוחות שעסק ללא אתר ממותג זהו עסק פחות מקצועי ומתקדם. לכן, מומלץ לכל בעל עסק או חברה להחזיק ברשותו אתר אינטרנט הנותן מענה ללקוחות גם מעבר לשעות הפעילות של החברה.
הקמת אתר בלבד אינה מספיקה לתת מענה איכותי הכולל את כל אפשרויות הפרסום והשיווק של העסק. בכדי שהאתר יגיע לתודעה ציבורית גדולה יותר על בעליו לשכור שירותי קידום אתרים. שירות זה, יציב את האתר גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש השונים בחיפוש אחר מילות המפתח בהם עוסק האתר. קידום אתרים מוצלח יכול להביא כל אתר לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ולחשוף אותו לתנועה רחבה פי כמה וכמה של גולשים ולקוחות פוטנציאלים.

עלות מול תועלת
עלות שירותי קידום אתרים אינה גבוהה במיוחד וניתן להשיג שירותים אלו במחירים נוחים ומשתלמים. אחת הדרכים של קידום אתרים הינו דרך קידום אתרים ממומן שמאפשר שליטה על תשלום עבור פרסומות במקומות שונים כגון שירותי Google AdWords . שירות זה מאפשר לבעל אתר לפרסם את אתרו בתוצאות החיפוש של גוגל ולשלוט בכמות התקציב היומי שיידרש לטובת פרסום. בנוסף, השירות מאפשר תשלום עבור לחיצות בלבד על הקישור לאתר ובכך הלקוח משלם עבור תוצאות בלבד. התועלת יקרה מפז ואתר נתון יכול להיחשף לקהל עצום של לקוחות פוטנציאלים אליהם לא היה חשוף בעבר.

פרסום ושיווק המוצר בערוץ נוסף
קידום אתרים הוא שירות המאפשר לפרסם ולשווק את המוצר והעסק בערוץ שיווקי עיקרי נוסף שהוא רשת האינטרנט. דרך ערוץ זה ייחשפו מוצרים ושירותים שונים לקהל לקוחות פוטנציאלים עצום וגדול בהרבה. בנוסף, עולה מן הנתונים כי 80 אחוז מהגולשים המחפשים במנועי החיפוש אינם עוברים לעמוד התוצאות השני. כך שהמטרה להציב את האתר בעמוד החיפוש הראשון תביא לתודעת ציבור גדולה יותר.
קידום אתרים מהווה כיום את אחת מדרכי הפרסום והשיווק היעילות שיש. ניתן בעזרת שירותיה של חברה מובילה בתחום הקידום להגיע לעמודים הראשונים של החיפוש בגוגל וכך ולמקם את אתר העסק גבוהה ככל האפשר.