פעם, לפני שמישהו ידע מה זה מיתוג אישי באינטרנט, אם היינו רוצים לקבל חוות דעת על מישהו או מישהי, בין אם הם אנשים פרטיים או בעלי עסק, היינו פונים למישהו שמכיר אותם ומבקשים חוות דעת. כיום, אנחנו פשוט יכולים להיכנס לגוגל ולהקיש את השם המלא. תוך מאית השנייה נקבל שורה של תוצאות: פרופיל אישי, אזכורים, תמונות ובמידה שיש, גם את אתר הבית. מיתוג אישי באינטרנט מאפשר לנו לקבוע מה יהיו התוצאות שיקבל מי שיחפש עלינו מידע שכזה.

מיתוג אישי באינטרנט באמצעות פרופילים

מנוע החיפוש גוגל מאפשר לנו לפתוח פרופיל אישי שיופיע בכל פעם שיחפשו את שמנו. ניתן להכניס לפרופיל תמונה, טקסט, תחומי עיסוק וקישורים לאתרים אחרים. מיתוג אישי באינטרנט ניתן לביצוע באמצעות פרופילים ברשתות חברתיות. פייסבוק הוא הדוגמא הטובה ביותר.

מיתוג אישי באינטרנט באמצעות הפייסבוק

בפייסבוק, או בכל רשת חברתית שתבחרו להירשם אליה, אנחנו מנהלים פרופיל אישי. גם הפרופיל הזה מופיע כתוצאה במנוע החיפוש. מיתוג אישי באינטרנט לוקח את הפרופיל האישי של כל אדם ומשדרג אותו: הופך אותו לפעיל יותר, עם תדירות שימוש גבוהה יותר ועדכונים מעניינים. ניתן להעלות תמונות וקטעי וידאו, לבחור תחומי עניין, להצטרף לקבוצות ולצרף חברים שיעידו באופן אישי.

מיתוג באינטרנט באמצעות בלוגים

באתרים רבים, עם קהל משתמשים גדול וכמויות כניסה עצומות בכל יום, אפשר לפתוח בלוג בחינם. בלוג הוא יומן אינטרנטי ואנחנו יכולים להכניס כל טקסט, וידאו ותמונה שאנחנו רוצים.

מיתוג אישי באינטרנט באמצעות בלוג מאפשר לגולשים מכל הארץ, ואפילו מכל העולם, להגיב על פרסומים, ליצור קשר ולעניין אחרים בבלוגים שלהם.

מיתוג אישי באינטרנט באמצעות פורומים

להעלות שאלות, לתת תשובות, להוסיף מידע ותמיד להזדהות בשם המלא. פעילות בפורומים היא דרך מצוינת להשיג מיתוג אישי באינטרנט כי אתרי הפורומים מועדפים על מנועי החיפוש ובכל דף של תוצאה המנוע מפרסם גם תוצאות שלקוחות מפורומים.

לסיכום, מיתוג אישי באינטרנט הוא תחום שכל מי שמודע לכמויות החיפוש העצומות במנועי החיפוש האינטרנטיים צריך לשים את דעתו עליו. לבדוק איך מנועי החיפוש מציגים אותו כיום והאם הוא מסכים לדרך ההצגה הזו. היכולת לשנות נתונה בידיו ואינה דורשת השקעה גדולה.