גוריים בעידן הדיגטילי
העידן הדיגיטליי נכנס לחיים של כל אחד מאיתנו.
דרך הטלפון החכם או המחשב.
בעלי עסקים רבים שלא מבינים דבר וחצי דבר בעולם הזה מחפשים עזרה מקצועית.
חיפוש מהיר והם מתחילים מסע ארוך שבו ישמעו המון דעות והצעות מפתות יותר או פחות.

וכמובן כמו בכל תחום גם כאן מהר מאוד נולדו גוריים ומנטורים מומחים שנוצרו ברגע.

בקטנה עליי
אני בתחום מאז שנת 2006, בתקופה שעוד לא ממש היה כאן פייסבוק וגוגל אדוורדס היה בחיתוליו.
ייעצתי וקידמתי אתרים של חברות גדולות ועסקים קטנים.
בשנת 2006 התחלתי ללמד את התחום בקורס קידום אתרים שבניתי שגם הוא התפתח עם השנים והיום הוא קורס מקיף.
גם בקורס אני אומר למשתתפים בקורסים שיש להם את כל התמיכה שלי במהלך ולאחר הקורס.
ומיד בסוף הקורס אנחנו שווים רק שלי יש קצת יותר ניסיון.
זאת התפיסה שלי לגבי החיים.

למה סיפרתי לכם את כל זה ?
כי אני רואה יותר ויותר מנטורים, מאסטרים, גוריים של השיווק הדיגיטלי.
אנשים שמתהדרים בכותרות כמו מומחה…. מנטור…. ד"ר….
הדהים אותי לא פעם לראות אנשים שטוענים לוותק בתעשייה השיווק הדיגטלי של 20 שנה, שמדברים על קידום אתרים
עוד לפני שהיה גוגל.

בחיית ראבק מה נהיה כאן.
אז אם אתה או את בעל עסק הצעה ידידותית התרחק מגוריים.
חפש לך איש מקצוע שמדבר על השיווק של העסק שלך ופחות מדבר על עצמו.
פחות גוריים ומנטורים אלה אנשים שבאמת מבינים מה הם עושים.

כמובן שאין התחום הזה משהו מסודר וחבל.
אז כשאתם מרימים טלפון בררו ושאלו שאלות נכונות שיעזרו לכם לבחור נכון.