לפני כשלוש שנים החליט אבי לצאת לפנסיה בגיל שבעים וחמש ולהעביר את ניהול החנות המשפחתית שלנו לידי לאחר שניהל אותה במשך כעשרים שנה. החנות שלנו איננה מיוחדת, למעשה היא חנות חיות המוכרת סוגים שונים של חיות כמו בעלי כנף, כלבים, חתולים, מכרסמים ודגים וכמובן את הציוד והאוכל הנלווה להם. החנות שלנו ככל חנות שכונתית נסמכת על הלקוחות אשר מתגוררים בסביבתה הקרובה ולמעשה מעולם לא נעשה כל ניסיון להרחיב את קהל לקוחותיה מעבר לגבולות השכונה.

כבר לפני שנים יעצתי לאבי להקים אתר אינטרנט לחנות ולהתקשר לחברת קידום אתרים כדי למנף את החנות. אבי ששיך לדור הישן לא הבין את הפוטנציאל הגלום ברשת האינטרנט וכמובן לא הסכים לעשות דבר בנידון. המהפך החל לפני כשנתיים כאשר אבי החליט לפרוש והשאיר לי את ניהול החנות. חוץ מפעולות שיפוץ מסיביות והבאת מראה החנות אל המאה העשרים ואחד החלטתי לממש את שאיפותיי ולנסות למכור את מוצרי החנות הרבים גם על גבי האינטרנט.

יצרתי קשר עם כמה בוני אתרים כדי לקבל מושג לגבי העלויות של הקמת אתר ומה נדרש כדי לקדמו למקום ראשון במנועי החיפוש השונים. לאחר שהתמונה התבררה פניתי לחברת קידום אתרים כדי שתעזור לי באפיון החלק הטכני של האתר הנדרש כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש. מקדם האתרים אף בנה יחד איתי תוכנית אב לשנה קדימה אשר כוללת את כל מילות וביטויי המפתח שאותם נקדם בהתאם לדרישות השיווק שהצבתי בפניו. לאחר כחודשיים האחר עלה לאוויר, האתר כולל קטלוג מלא של מוצרי החנות וכמובן מאפשר לבצע הזמנה וקבלת המוצרים על ידי שליח על לדלת הבית.

את השקת האתר לוונו במסע קידום אתרים ממומן במנועי החיפוש בשילוב עם שיווק ברשתות חברתיות כדי שכמה שיותר אנשים יחשפו לאתר ויכנסו לבצע בו רכישות. במקביל התחלנו בקידום אתרים אורגאני במנועי החיפוש שיניבו תוצאות מאוחר יותר. התוצאות לא איחרו לבוא, תוך כמה שעות נכנסה ההזמנה הראשונה דרך האתר ולאחר כמה שבועות ניתן היה לומר שהאתר הוא הצלחה מסחררת וכמות הזמנות רבה זרמה דרכו מדי יום לחנות.