היתרון לגייס עובדים מחברת השמה

לפני עידן האינטרנט היו החברות צריכות לעבוד קשה כדי לגייס עובדים- ראשית הן היו צריכות לפרסם את המשרות בעיתונים, לאחר מכן היו המועמדים הפוטנציאליים שולחים את קורות החיים בפקס או בדואר (הדבר היה דורש השקעת זמן והתנהלות עם ניירת רבה) ולאחר שקורות החיים התקבלו היה צריך לשבת, לקרוא ולמיין אותן- אין ספק כי מדובר על תהליך מתיש. טוב שהגענו אל עידן האינטרנט.

יותר קל אבל עדיין לא פשוט- איך מפחיתים את העומס?

בימינו הרבה יותר קל למעסיקים לפרסם מודעות דרושים ואנשים שתרים אחר המשרות יכולים לשלוח את קורות החיים שלהם במהירות דרך הרשת, ולמרות זאת החברות עדיין צריכות  לעבוד קשה- לראיין, לענות לטלפונים, לקרוא קורות חיים ולסנן אותן וכו'. כדי לייעל את התהליך- להימנע מראיונות, שיחות טלפון, העסקת כוח אדם וסינון קורות חיים באופן עצמאי מחליטות חברות רבות לפנות אל חברות השמה. חברות ההשמה מתמחות בביצוע ראיונות וסינון מועמדים כך שהן מבצעות את כל הפעולות עבור החברה ומאפשרות לה להתמקד בעבודותיה ולקצור את הפירות.

להשאיר את הבדיקות והסינונים למומחים

חברות השמה מקצועיות ומנוסות עובדות בצורה מסודרת ומדויקת. לאחר שהן בוחנות את המועמדים הן יכולות לספק גם חוות דעת כך שהן חוסכות לחברות הרבה זמן, כסף, כאבי ראש מגדילות את הסיכוי לבחור במועמדים מתאימים. כיום, יכולות החברות לפנות אל חברות השמה ממוקדות כמו למשל חברות השמה בהייטק. חברות השמה בהייטק יכירו את תחום ההייטק בצורה מקיפה, יצרו פרופיל מדויק של מועמדים, יצליחו למצוא את המועמדים המתאימים, יכירו את כל המונחים שרלוונטיים לתחום ויוכלו לספק למועמדים מידע בנוגע לחברה. יתרונות נוספים של חברות ההשמה הממוקדות הם שהן "שוחות" בתחום, יכולות להפעיל קשרים ולקבל המלצות על מועמדים מתאימים, הן כבר עובדות עם מועמדים רבים ופעילותן דיסקרטית כך שגם אנשים שמעוניינים להתקבל לעבודות של בכירים יכולים להיעזר בהן ללא חשש.

באמצעות חברות השמה מקצועיות ובעלות ניסיון ניתן להפוך את תהליך ההשמה לפשוט, נעים ומהיר ולמצוא את המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד.