פרסום אתרים בגוגל סקירה

פרסום אתרים בגוגל
שם כולל לערוץ הפרסום החזק ביותר עבור העסק שלכם.
פרסום בגוגל מתחלק לשלושה עולמות שונים שדרכם תוכלו לאתר את הגולשים המעונינים בשירות שאתם מציעים

שלושת החלקים הם:

קידום אתרים אורגני
קידום אתרים ממומן ברשת החיפוש
קידום אתרים ממומן ברשת המדיה

אלה שלושת הערוצי פרסום אתרים בגוגל המובילים.

עכשיו כמה שורות על כל אחד מהם שתוכלו לראות מה מתאים לכם יותר.

קידום אתרים אורגני:
זהו החלק שבא להשפיע על תוצאות האמת של גוגל.
יועץ קידום אתרים ינחה אתכם ויבצע פעולות באתר ומחוצה לו כדאי שגוגל יוכל לדרג את האתר בתוצאות הראשונות של דף
התוצאות על אותם חיפושים שהגולשים הרלוונטים ביותר אליכם מבצעים.
זהו תהליך טיפה ארוך ודורש השקעה גדולה של כסף ועבודה.
אך החשיבות של הופעה אורגנית בתוצאות האמת של גוגל והתועלת שבקידום שווים את ההשקעה.

פרסום ממומן ברשת החיפוש:
לגוגל יש מערכת פרסום שקוראים לה גוגל אדוורדס שמאפשרת פרסום בשיטת תשלום על הקלקה על הפרסום.
מערכת זאת מאפשרת לכם לפרסם את האתר שלכם באמצעות מודעות המופיעות בדפי התוצאות חיפוש
בגוגל, כיום הפרסומות מוצגות מעל או מתחת לתוצאות האורגניות.
בשונה מהקידום האורגני פרסום ממומן בגוגל מהיר יותר וישנה שליטה מלאה על התקציב אותו אתם משקיעים בגוגל.
פרסום לצד תוצאות החיפוש מאפשר להגיע לקהל היעד שלכם כשהוא חיפש אתכם.

פרסום ממומן ברשת המדיה:
רשת המדיה מורכבת מאתרים שמאפשרים לגוגל להציג פרסומות בתוך האתרים (גוגל אדסנס).
בעלי האתרים בעצם שותפים של גוגל בהכנסות מהפרסומות המוצגות באתר.
לנו יש אפשרות לפרסם באותם אתרים שאנחנו יודעים שקהל היעד מסתובב בהם.
להציב פרסומות בסרטוני יוטיוב שהקהל שלנו אוהב.
פרסום זה הוא מהיר, אך אנחנו מופיעים לגולש לא כשהוא חיפש את השירות או המוצר שלנו.
יש לנו אפשרות להופיע באתרים גדולים וחזקים באמצעות גוגל אדוורדס.
יתרונות מהיר ומאפשר לבצע שיווק מחדש, פרסומות הרודפות אחרי גולש שכבר ביקר באתר שלנו.
שליטה מלאה על התקציב.

צרו קשר: 054-2200324 עמית