קידום אתרים הוא ערך חשוב מאד ברמה הכלכלית עבור כל עסק שיש לו שלוחה באינטרנט. קידום אתרים במנועי החיפוש הוא ליבת הדרך למצוא היום לקוחות וחשיפה של המוצר שלכביותר ואם אתם רוצים להיות קיימים כדאי שתופיעו בתוצאות הראשונות של החיפוש שלו. תוצאות אורגניות שוות יותר מתוצאות כפויות וכמעט רבע מהתוצאות בגוגל הן אורגניות אבל לפעמים צריך לעזור לאתר באמצעות קידום אתרים.

רוב האנשים לא מגיעים כלל לדף השני. אנשים חושבים שאם יחפשו את השם שלהם ימצאו את האתר שלהם בגוגל אבל זה לא תמיד ככה. קודם כל, לפעמים האתר שלכם מופיע די נמוך למרות החיפוש השמי; דבר שני לא תמיד מכירים את השם שלכם ולכן חשוב לקדם את האתר ואת התוכן שלו באמצעות עוד מילות חיפוש בפרט לשם שלכם. חשוב לבחור במילים רלוונטיות. לכל מילה יש מ"ס מסוים של חיפושים חודשיים ומ"ס מסוים של תוצאות במנוע החיפוש וגם תחרות כמובן בין האתרים על החיפוש. לכן, חשוב לבחור מילים ריאליות. כלומר אחוז קניות או אחוז של מה שרוצים שיקרה – הגבוה ביותר. חשוב להביא למילים שישאירו את הגולשים בתור האתר שלכם כי הוא רלוונטי למילים האלו. חשוב לעשות מחקר מילים רציני וחשוב להשקיע בזה. כל חודש מקבלים מקבלני הSEO דוח מפורט מה נעשה עבור האתר. SEO הוא בעיקר אשכול של טכניקות קידום אתרים – וחשוב לדעת מה מתאים לאתר שלכם, כי לא הכל מתאים עבורו.

90 אחוז מגולשי ישראל מחפשים אתרים דרך גוגל, זה די מדהים. כדי לעשות קידום אתרים צריך להבין בכל מיני תחומים שאולי שווה לכם להביא בעל מקצוע שיעשה זאת עבורכם: תכנות, ניהול תוכן, בניית קישורים, ניתוח מגמות חיפוש,פרסום, מחקרי מילים, שיווק האתר במקומות הנכונים ועוד. קידום מקצועי בגוגל היא השקעה אסטרטגית ארוכת טווח שתניב תוצאות לתקופות ארוכות – חשוב לתת למקדם אתרים מקצועי לעשות זאת, אחרת גוגל יעלה עליכם ויעניש אותך. ואם גוגל מעניש אותך, במיוחד בישראל, שיהיה לכם בהצלחה.