שיר ברט מסכמת את 2016

איך את/ה מסכם את שנת 2016 מבחינתך ?

לדעתי ב-2016 הייתה קפיצה משמעותית בהבנה של עסקים מכל הסוגים והגדלים שהנוכחות הדיגיטלית שלהם הכרחית. אם עד עכשיו הסתפקו בפרסום מסורתי והפניות מפה לאוזן, עכשיו ברור שצריכה להיות גם נוכחות דיגיטלית כדי לגדול.
מה היו האתגרים שלך בעבודת הקידום בשנה האחרונה ?
יחד עם הכניסה של הרבה עסקים לדיגיטל, נוצרה גם עליה בתחרות – על מקומות הפרסום, על מילות המפתח, על קהלי היעד. והתחרות היא טובה, במיוחד כי היא עוזרת להבהיר לבעלי ובעלות העסקים שיש צורך באסטרטגיה דיגיטלית, בתכנון מראש, ביצירת ערך לעוקבים והמטרה היא לא הלייקים.


מה התחזית שלך לשנת 2017 ? איך יראה הקידום ? לאן גוגל הולכת ?
לדעתי בשנת 2017, כחלק מהמגמה הכללית של עולם הדיגיטל לפשט את הממשקים לנוחות מקסימלית ואינטואיטיבית לגולשים והגולשות, גוגל והרשתות החברתיות כשפייסבוק בראשן עשויים לפשט מעט את ממשקי הפרסום. ראינו ניצנים של זה בפייסבוק בצימצום הקטגוריות של הקמפיינים ובהוספת הבוסט לפוסט, שהופכת את הקידום הממומן לפשוט וקל מבחינת התפעול. עם זאת, אני גם חושבת שבמקביל, עסקים ינסו לעשות את הקידום באופן עצמאי ואחרי השקעה כספית לא מבוטלת, יבינו שעדיף לפנות למומחים ולהשקיע באסטרטגיה לטווח הארוך.
לשנה החדשה איזה שינוי היית רוצה לראות בגוגל ? הצעות ייעול לגוגל
שיצליחו לפשט מעט ולהנגיש את התהליכים לגוגל עמותות. זו מתנה אדירה שיכולה להשפיע בצורה מאוד חיובית על עמותות, אבל לרוב העמותות אין את האמצעים לשלם על ניהול PPC או את היכולת להבין מה התהליך לקבלת האישור לגוגל עמותות דורש מהם בכלל, ולכן המתנה המדהימה הזו לא מנוצלת מספיק, וזה בעיקר בגלל קושי טכני.


מלבד החיפוש בגוגל באילו כלים נוספים של גוגל את/ה משתמש/ת ?
גוגל אדוורדס כמובן וגוגל טרנדס למחקרים עבור קמפיינים.

באיזה פלטפורמות נוספות של גוגל את מקדמת את הלקוח ?
גוגל +, גוגל מפות

במה היית ממליץ למקדמים שרק נכנסים לתחום להתמקד בו ?
בעולם הPPC והתוכן הייתי ממליצה להתמקד בעולם הPPC – ולהתמקצע ברשתות החברתיות, ווייז, אאוטבריין וטאבולה בנוסף לגוגל אדוורדס.
מה תאחלי לעצמך ולתחום בשנה הקרובה ?
אני מאחלת לתחום – בעיקר תחום ניהול התוכן והPPC שיצליח למצב את עצמו כתחום של מקצוענים, כתחום שדורש ידע מקצועי, חשיבה אנליטית ובניית אסטרטגיה לטווח הארוך.

שיר ברט

שותפה מייסדת ב-TrafficBox, מתמחה בניהול PPC ותוכן

ליצירת קשר עם שיר

לאתר של שיר: לחצו כאן

טלפון: 050-8824178