שיווק ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות שמוביל לעסקים.

אם הגעתם לפה אתם מחפשים איש מקצוע שידע להוביל את הפרסום שלכם ברשתות החברתיות המובילות לתוצאות שעובדות.

אצלנו בגביש ישנו צוות מקצועי שמתמחה ברשתות חברתיות

השירות כולל:

  • בניית דפים עסקים וניהול שוטף של דפים.
  • קידום אורגני של דפים ויצירת שיתופי פעולה בפייסבוק.
  • ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק לקהל הרלוונטי.
  • פרסום בלינקאדין, ואינסטגרם.
  • דוחות חודשיים.
  • בניית אסטרטגייה לפרסום במדיה החברתית
  • רימרקטינג (שיווק מחדש)

הכל מבוצע בשקיפות מלאה כך שהלקוח רואה את כל הפעולות המבוצעות דרך חשבון הפייסבוק שלו.

שליטה מלאה של הלקוח על תקציבי הפרסום.

אז כל מה שנשאר צרו איתנו קשר ונראה כיצד אנחנו יכולים לעזור.

השלבים הנכונים

השלבים לבניית קמפיין מוצלח:
שיווק ברשתות חברתיות תופסס תאוצה בשנים האחרונות. אנשים כיום מעדיפים להיכנס לרשת חברתית ולהתעדכן בחדשות, לקבל עדכונים על החברים ועל האנשים שמעניינים אותם.

כיום החברות מודעות לתחום של רשתות חברתיות, הם מבינים שהם חייבים נוכחות ברשת כי רוב הלקוחות הפוטנציאלים של החברה נמצאים ברשתות חברתיות.  אנשים מעלים עדכונים באופן שוטף על הפעילות היומית שלהם,  שזה כולל את המוצרים או השירותים שהם רכשו, ובצורה כזאת הם ממליצים לחברים שלהם על אותו מוצר. כל לקוח מרוצה הופך להיות סוכן המכירות הכי טוב עבור העסק.

מדיה-חברתיתאז איך עושים את זה?

לפני שניגשים לבניית קמפיין ברשתות חברתיות, יש צורך להבין איך הפלטפורמות האלה עובדות. ולהבין שחייבים גישה שונה לכל פלטפורמה חברתית.
חובה לבנות קודם כל אסטרטגיהה ולתכנן כל שלב, להתחשב במטרות לטווח קצר ולטווח ארוך.

חייבים להגדיר:

  • קהל יעד
  • מתחרים מובילים בשוק
  • דרך שניתן לתרום לגולש ולעשיר את הידע שלו בתחום ההתמחות שלכם
  • מטרות שאתם רוצים להשיג דרך שיווק ברשתות חברתיות.

ישנם מטרות מוגדרות שניתן להשיג דרך שיווק ברשתות חברתיות:

  • פיתוח מודעות לחברה
  • בנייה וניהול מוניטין ברשתות חברתיות
  • הגדלת כמות הגולשים המגיעים דרך רשתות חברתיות
  • הגדלת המכירות של המוצר או השירות

צריך להבין שקיים הבדל מהותי בין  פרסום קלאסי (באנרים, פרסום באינדקס עסקים ועוד) לבין פרסום ברשתות חברתיות . ההבדל הבולט היינו אפשרות של אינטראקציה ישירה עם הגולש,  ובצורה כזאת מתקבלת אפשרות לעביר מסר לגולשים, לגרום ללקוחות שלכם להכיר מקרוב את החברה ולגרום להזדהות ולתת הרגשה לגולש שהוא חלק ממנה.
אך אינטראקציה בא עם אחריות,, ברגע שהתחלתם לבנות את עצמכם ברשת, כל פעילות שלכם היא חשובה, כי כיום אתם חשופים לכלל הגולשים וכל פעילות שלכם זוכה לתגובות חיוביות או שליליות.

יש צורך לשמור על כללים בסיסים:

  • ניהול קמפיין בצורה עדינה ולא מאולצת
  • בניית קמפיין שמחזק את המותג, מנוהל לא בצורה אגרסיבית
  • שקיפות מול הגולשים

למי מתאים קמפיין ברשתות חברתיות:

  • כל חברה שמעוניינת לבנות מיתוג ברשתות חברתיות, ללא קשר לגודל וסוג התמחות
  • קבלת חשיפה ברשת
  • להגדיל את קהל הלקוחות
  • ליצור קשרים עסקיים

מקצועיות

מומחי פרסום ושיווק ברשתות חברתיות

שקיפות מלאה

הכל מנוהל כך שהלקוח חשוף לכל המידע בכל זמן

הצלחה

הצלחות מוכחות בהגעה ליעדים

בניית אסטגרטגייה

בניית אסטרטגייה ברורה מראש ולא יורים מהמותן.