קווים מנחים לעיצוב דף נחיתה בפייסבוק

תוכן – תוכן בדף חייב להיות תמציתי וברור. אמור להיות מורכב ממשפטים קצרים ועניינים או מרשימת נקודות ודגשים. תוכן אמור להתמקד בתועלות שהגולשים יכולים לקבל כתוצאה מהצטרפות אל הדף, פירוט קצר על החברה ושירותיה. זה לא המקום לפירוט ארוך ומייגע על החברה (בשביל זה יש לשונית המידע).
דף נחיתה מעוצב בפייסבוק יוצר הזדמנות עבור בעל העסק להגדיל את חווית הגולשים ולהניע אותם לפעולה. שימו דגש בתוכן של דף נחיתה מעוצב בפייסבוק על פעילות שאתם עושים בדף העסקי שלכם. מומלץ לעשות פעילות שבועית או דו שבועית ולספר על כך לגולשים, כדי  יחזרו ויבקרו בדף העסקי שלכם.

התמקדות במטרה – חשוב לבנות דף מעוצב בפייסבוק ממוקד מטרה אחת כיוון שכאשר מציבים בפני הגולשים ריבוי אפשרויות, הסיכוי לנטישת דף מעוצב בפייסבוק גדל. פייסבוק לא מגבילה את בעל עסק בכמות דפים מעוצבים וכדאי לנצל עובדה זו ולעשות דף מעוצב בפייסבוק נפרד לכל מטרה.

טופס איסוף פרטי משתמש – חשוב להבין שאם אתם מעוניינים לאסוף פרטים אישיים מהגולשים, הטופס שבעזרתו תרצו לעשות זאת אמור להיות קצר ולהתמקד רק בפרטים הכרחיים. ככל שתרבו בשדות מילוי, כך יפחת סיכוי שהגולשים ימלאו את פרטיהם. בשלב זה חשוב מאוד להבין איזה פרטים הם הכרחיים עבורכם בשלב היכרות זה עם הגולשים.
השתמשו בכלי ניתוח סטטיסטי של פייסבוק  – כלי זה מספק מידע רב שיכול לשמש את בעל
העסק בעתיד וללמד על ביצועי דף נחיתה מעוצב בפייסבוק. לדוגמא: אתם יכולים ללמוד על כמות הכניסות לדף לעומת כמות המצטרפים, אחוזי המרה מהדף ועוד.

בידול – גולשים נחשפים למאות מסרים שיווקיים ביום כאשר הם מבצעים פעולות יום יומיות ברשת ובפייסבוק. הם נתקלים במאות דפים עסקיים, כאשר כל חברה דואגת לעשות דף מעוצב בפייסבוק, לכן חשוב מאוד לבלוט מעל ההמון ולהשתמש בדף מעוצב ייחודי ומגרה.