הרשת החברתית מוכרת וידועה לכולם, בשנים האחרונות למרבית בני-האדם המשתמשים באינטרנט יש פייסבוק משלהם, והם פעילים בו עד מאוד. פייסבוק מאפשר לנו לתקשר עם העולם בכלל, ועם הקרובים אלינו בפרט, בקלות, נוחות ובכייף. בפייסבוק אנחנו יכולים למצוא פינה חמה להגיגנו, מחשבותינו ותמונותינו.

הגדרות הפרטיות מאפשרות שליטה לגבי מי יהיו האנשים שיזכו לראות את פעילותנו הענפה בפייסבוק כשקבלה או דחייה של הצעות החברות מאפשרות שליטה לגבי מי יכנסו למעגל החברים הנחשק שלנו. פייסבוק עם השנים הפכה גם למנוף אדיר לשיווק, פרסום ויחצון. שיווק בפייסבוק מאפשר הגעה לקהל יעד אדיר בגודלו, פרסום חינמי, וגישה לאנשים המעוניינים ומתעניינים במה שיש לך לומר.

ניהול דפי פייסבוק
לאחר שכבר נוצר דף בפייסבוק, בין אם מדובר בדף אוהדים, פרופיל אישי או קבוצה, הדבר החשוב מכל הוא ניהולו. כמו בכל עסק אחר, גם שיווק בפייסבוק דרוש מעקב, תשומת לב והשקעה במה שמתרחש בדפיו. ניהול דפי פייסבוק הוא פרט חשוב ביותר בכל המכלול האדיר של שיווק בפייסבוק. אם הוקם דף פייסבוק למוצר אותו מעוניינים לפרסם, או לעסק אותו רוצים לקדם, חשוב להיות בעניינים, לתפעל ולהחיות את הדף. מבלי להיות עם היד על הדופק שיווק בפייסבוק יהפוך ללא רלוונטי ולא אפקטיבי.

איך עושים את זה?
בעת יצירת דף הפייסבוק חשוב להעניק לו שם קליט וטוב, שיהיה ברור ומובן לקהל היעד. בנוסף, במקום המיועד לאינפורמציה מומלץ להכניס מספרי טלפון ליצירת קשר במידה ויש, כתובת דואר אלקטרוני, אתרי אינטרנט רלוונטיים, וכן כל מידע אחר שיהיה שימושי עבור המשתמשים ויוכל לשווק את המוצר או העסק.

הניהול השוטף של דף הפייסבוק כדאי שיעשה באופן די קבוע, ואף יומיומי. דברים שחשוב לעשות בניהול דפי פייסבוק הם לעדכן סטטוסים, להגיב על הערות ותגובות חברי הקבוצה או המעריצים, להעלות תמונות, להזמין לאירועים ולשלוח תוכן מעניין, ססגוני, מושך ורלוונטי. פעולות פשוטות אלו יהפכו את תחום שיווק בפייסבוק לפעיל, מעניין ומושך עבור קהל היעד, מה שיגדיל את מספר המתעניינים בו ויעצים את השיווק בפייסבוק עבור בעל העסק או החברה.