.[jobs]

דרושים קידום אתרים

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים או בשמו- SEO הינו עסק חם בימינו שכן מי שיודע לעשות קידום אתרים מוצלח יכול לגרום גם לעסק קטן שנמצא באזור שכוח אל להגיע לחשיפה ולהצליח בגדול. מדוע? משום שהיום כולם גולשים באינטרנט כדי למצוא את מבוקשם, הגלישה מתבצעת בכל שעות היום ותודות לסמארטפונים מתבצעת גם מכל מקום. אתר שיגיע לעמודים הראשונים באינטרנט יזכה לתנועה רבה ומקדם אתרים מקצועי ידע איך לגרום לאתר להיות מדורג במקומות הראשונים ולשבת על כיסא המלך.

איך מקדמים את האתר?

קידום אתרים מושפע ממגוון גורמים כאשר המרכזיים ביניהם הינם- מבנה האתר, תכני האתר, מילות המפתח, קישורים ואופטימיזציה. יש לציין כי התחום משתנה ללא הפסקה ולכן צריכים מקדמי האתרים להישאר מעודכנים ולקדם את האתרים באופן קבוע.

להלן הסבר קצר על הגורמים המרכזיים שמשפיעים על קידום האתר:

* מבנה האתר- על האתר להיות מסודר, היררכי ונגיש.

* תכנים- תכני האתר צריכים להיות מעניינים, להעניק ערך מוסף ולא להיות מועתקים כך שהגולש יקרא תוכן איכותי.

* מילות מפתח- מילת מפתח היא מילה שמעידה על הנושא בו עוסק הדף ויש למקם אותה בכותרת, בדפים ובתיאור.

* קישורים- על האתר לכלול קישורים חיצוניים ופנימיים. חשוב להקפיד על קישורים איכותיים ולהימנע מהרבה קישורים דומים.

*אופטימיזציה- אופטימיזציה כשמה היא להביא את האתר למצב הטוב ביותר- האופטימלי כך שהוא יתאים למנועי החיפוש ויתקשר עם גוגל. מדובר על עבודה טכנית שדורשת התמדה ומעקב.

מקדם אתרים איכותי- דרוש בעל מקצוע שמבין עניין!

מקדם אתרים איכותי יקפיד על כל הנושאים שהוזכרו- ידאג לכך שהאתר יהיה נגיש ומסודר, שהקישורים יהיו טובים ולא מוגזמים, שהתוכן יהיה איכותי ומעניין, יבחר את מילות המפתח בקפידה, יקפיד על ביצוע אופטימיזציה ויישאר עם היד על הדופק. נוסף על כך, ידע המקדם כיצד הגולש חושב ופועל. כיום, ישנה דרישה רבה עבור מקדמי אתרים איכותיים ומקדמי אתרים שלא חוששים ללמוד, להפיק לקחים, לחקור ולהתמיד יכולים להצליח לקדם אתרים רבים ולהפוך לאנשי מקצוע מבוקשים בשוק.