מה זה מילות מפתח?

מילות המפתח אלו הן המילים אותן אנו מקישים, בכל פעם שאנו מבצעים חיפוש בגוגל.
המטרה שלנו הינה לקדם את האתר ע"פ  מילות חיפוש  על פי הערכה שלנו,  (לפי שיכלול של מספר נתונים) כי יביאו לאתר את התנועה הטובה ביותר והרלוונטית ביותר.

תהליך בחירת מילות החיפוש הנכונות לוקח זמן רב והשקע של אנרגיה שלעיתים התוצאות מאכזבות ביותר. .

לדוגמא:
במידה ויש חנות שמוכרת מתנה לתינוק,  רבים ירצו ויבחרו במילה מתנה לקידום, הגיוני מבחינת החשיבה הראשונית, אבל מוטעה.
במקרה שכזה אני אעדיף לבחור בביטוי: מתנה לתינוק, או מתנות לתינוקות וכיוצא בזה מהסיבה הפשוטה:
מאחר והחנות אינה אתר המתפרנס מתנועה אלא ממכירות, המטרה תהיה להביא לאתר את הגולש האמיתי שמחפש מתנה לתינוק ולא גולש שמחפש מתנה לאישה או לחבר טוב. על כן מילת הקידום חייבת להיות ממוקדת.

המילה מתנה הינה כללית מדי, תחרותית ללא צורך (במקרה זה) ההשקעה אינה כדאית, ויותר מזה היא תגרום למצב של תנועה רבה באתר, אך יהיו מעט מאד הזמנות.
במקרים של תנועה רבה לאתר, עלויות אחסון האתר יעלו אבל ההזמנות לא….

ע"פ נתונים קיימים, הגולשים בבית  הבינו, שכל החוכמה בגוגל, להיות ממוקד וספציפי בחיפוש שלנו.
לכן אנו מתאימים את עצמנו גם למנועי החיפוש וגם לגולש.

אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת מהן מילות המפתח הנכונות, היא לשאול ולבצע סקר מה הייתם אתם מקישים בכדי למצוא מתנה לתינוק.
מה שתגלו יפתיע אתכם: רוב האנשים יחפשו את החיפוש הספציפי והממוקד.

מילות מפתח נקראות גם מילות חיפוש לכן יכול להיות שתתקלו גם בהגדרה זאת.

אז,
לפני שאתם רצים ומחליטים על מילות חיפוש כדאי להתייעץ איתנו.
על מנת לבצע זאת נכון קראו  את המאמר על חקר מילות מפתח
בהמשך נעמוד על קריטריונים נוספים לבחירת מילות חיפוש נכונות.