קידום אתרים הופך בשנים האחרונות לפקטור חשוב ביותר בקידום עסקים ובקבלת תודעה ציבורית רחבה יותר. עסק או חברה שאין בבעלותה אתר המתוחזק בידי חברת קידום אתרים איכותית אינו מגיע לראש רשימות החיפוש על פי מילות המפתח של האתר.
על מנת לקדם את האתר חשוב להגדיר למנועי החיפוש מהו נושא האתר ומהם התחומים בהם האתר עוסק. למילים אלו קוראים "מילות מפתח" והן מהוות את היסודות לבניית כל האתר ולביצוע פעולותקידום אתרים כאלו ואחרות.

בחירת מילות מפתח לאתר
תהליך בחירת מילות המפתח הוא קריטי עבור כל תהליך קידום אתרים. מילות המפתח מנחות את מקדמי האתרים בכל פעולות הקידום שלהם, החל מכתיבת תכנים ועד לחיפוש שטחי פרסום כאלו ואחרים ברשת. בחירת מילות המפתח צריכה להיעשות בקפידה ולתת דגש על רלוונטיות המילים לתוכן האתר. בנוסף, חשוב לבחור מילות מפתח שכמות החיפוש שלהן היא הפופולארית ביותר. לא מומלץ לבחור מילת מפתח שבה נעשה חיפוש על ידי הלקוחות הפוטנציאלים פעמים בודדות בכל חודש.

מאמרים על בסיס מילות מפתח
קידום אתרים נעשה בין השאר על ידי כתיבת מאמרים ותוכן אשר מוצבים באתר או בעמודים המכילים קישורים נכנסים לאתר העסק. מאמרים אלו מתבססים על מילות המפתח של האתר בצפיפות מילים של 3%-5%  מילות מפתח מכלל הטקסט. מילות המפתח צריכות להשתלב בצורה מושלמת בטקסט הכתוב ובכך לגרום למנועי החיפוש השונים להבין כי מסמך זה הינו רלוונטי למילות המפתח שנבחרו מראש.

קישורים נכנסים
אתרים מקבילים בעלי מילות מפתח התואמות את מילות המפתח של אתר היעד יכולים להציב קישורים נכנסים לאתר היעד. ככל שהאתר יהיה רלוונטי יותר למילות המפתח, כך מנועי החיפוש יקנו "נקודות זכות" לאתר היעד ויציבו אותו גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח של אתרים אלו.
בחירת מילות מפתח למטרות קידום אתרים היא שלב קריטי בכל תהליכי הקידום. מילות המפתח מנחות את מקדמי האתרים בכל שלב ושלב מתחילת הדרך ועד סופה. בחירה נכונה של מילות מפתח יכולה להוות את ההבדל בין אתר מצליח וידוע לבין אתר מדשדש שתודעתו בציבור הינה נמוכה במיוחד.

קידום מילות מפתח