אם יש מכנה אחד משותף לפרסום באינטרנט הרי זה דף הנחיתה.
דף הנחיתה הוא הדף אליו יגיע הגולש לאחר שיקליק על המודעה/פרסומת שלנו.

המטרה של מאמר זה היא לתת לכם את העקרונות הבסיסיים כיצד לבנות בצורה נכונה דף נחיתה אשר ישלים את המודעה המקשרת אליו.

זכרו!

דף נחיתה לא איכותי פוגע בקמפיין שלכם, מעבר לייקור המחיר להקלקות, מה הטעם להשקיע כסף בקמפיין ובפרסום כאשר בסוף הגולשים מגיעים
לדף נחיתה אשר פוגע בחוויית הגלישה שלהם ולמעשה לא גורם לבצע את הפעולה הרצויה מבחינתכם.

– תוכן מקורי ורלוונטי לגולש:

התוכן בדף הנחיתה צריך להיות מקורי ורלוונטי לגולש,הגולש צריך להבין מהתוכן מה מייחד אתכם ומה אתם מציעים שאף אחד אחר לא.
במילים פשוטות, למה הוא צריך למלא עכשיו את הטופס או לבצע את הפעולה הרצויה מבחינתכם בדף.

– שקיפות:
ודאו כי כל הפרטים העסקיים שלכם ופרטי יצירת הקשר ברורים וקלים למציאה,ודאו כי הגולש מבין מה יקרה במידה והוא יבצע פעולה מסויימת בדף הנחיתה.
אם אתה מנהלים מעקב אחר ההמרות ידעו את הגולשים על כך.

– קלות ניווט:
וודאו כי קל למצוא בקלות ובמהירות את מה שמחפשים הגולשים בדף, בדרך כלל אנו ממליצים לא לאפשר גלילה בדף נחיתה, כך הגולש יודע כי המידע הרלוונטי
נמצא לפניו והוא לא ימהר לגלול את הדף.
– דף תודה רבה ומעקב המרות:

להפתעתינו הרבה גילינו בזמן האחרון כי לא כולם נוהגים להקפיד על דף 'תודה רבה' לגולש ועל קוד המרות מוטמע בקוד הדף.
חשוב לנו להתעכב על נקודה זו, דף 'תודה רבה', הוא דף עם כתובת URL שונה מזו של דף הנחיתה והוא נוצר רק לאחר שגולש מילא את הטופס ושלח אותו.
דף 'תודה רבה' מאפשר לנו (בעזרת קוד ההמרות כמובן) לדעת כמה גולשים הקליקו על המודעה שלנו אבל לא מילאו טופס.
למה זה חשוב?
זה חשוב מאוד מכיוון וכעת יש לנו דרך קלה ונוחה מאוד להבין מה לא עובד המודעה או דף הנחיתה.
הרי אם יש לי מודעה עם אחוז הקלקות גבוה אבל אחוזי המרה נמוכים מאוד אני יודע שרוב הסיכויים שמשהו בדף הנחיתה לא עובד .
כמובן שאם אחוז ההקלקה נמוך אז אני יודע שיש בעיה במודעה כי אנשים לא מקליקים עליה.

מעבר לכף, לא מגיעה לגולשים תודתינו על עצם מילוי הטופס?