כתיבת תוכן למטרות קידום אתרים

קידום אתרים במנועי חיפוש זהו פרויקט גדול הכולל עבודה רבה בתחומים שונים. אחד התחומים המשפיעים בצורה ניכרת על מיקום האתר בתוצאות החיפוש הוא תוכן האתר. תוכן איכותי וטוב יוביל את מנועי החיפוש להבנה כי אתר נתון טוב יותר מהמתחרים וימקמו אותו במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
כאשר אנו כותבים תוכן יש לשים לב לפרטים רבים המשפיעים על כל פרויקט קידום אתרים. כאשר תוכן האתר מותאם לקריאת הגולשים ולמנועי החיפוש הסורקים את האתר השפעת הקידום הינה גבוהה יותר.

תוכן איכותי לקידום האתר
תוכן איכותי המותאם למטרות קידום אתרים ישפיע רבות על מיקום האתר במנועי החיפוש השונים. אך, ישנה חשיבות שונה לכלל הפרמטרים של הקידום. העיקריים מבניהם הם כמות מילות המפתח בטקסט, קישורים יוצאים מתוך הטקסט ואיכות הטקסט.
כמות מילות המפתח בטקסט או יותר נכון איכות צפיפותן משפיע בצורה ניכרת על חשיבות התוכן בעיני מנועי החיפוש. תוכן איכותי צריך להיות בעל מילות המפתח הרלוונטיות של האתר ולהצביע על תוכן יעיל, המדבר על נושא האתר. במידה ומכניסים יותר מדי פעמים את מילות המפתח בטקסט, מנועי החיפוש עלולים לייחס חשיבות פחותה לתוכן העמוד ולהבין כי מדובר בתוכן לא מקצועי.
לכן, לפזר את מילות המפתח בתוכן בצורה הגיונית שתשרת את הגולשים שלכם באתר.
בעבר היה נעשה שימוש בצפיפות מילים זה עדיין גורם משפיע אך יש לשים לב שהתוכן נכתב עבור גולשים ולא עבור מנוע החיפוש

תוכן איכותי מושך אנשים להישאר
תוכן איכותי וטוב יגרום לגולש להישאר זמן רב יותר באתר. ניתן באמצעות "גוגל אנליטיקס" (כלי סטטיסטיקה שפותח ע"י גוגל) לדעת כמה זמן נשאר הגולש באתר, כשככל שנשאר הגולש זמן רב יותר וקרא את תוכן האתר כך הסיכוי שהוא יקנה וישתמש במוצרי האתר גבוהה יותר.
בנוסף, מנוע החיפוש מבין כי התוכן רלוונטי ומקצועי ומקנה לאתר נקודות זכות וקידום במנועי החיפוש. לעומת זאת פרויקט קידום אתרים לא איכותי, בו הגולש אינו קורא את הטקסט ויוצא מהר מהאתר מראה כי התוכן לא מקצועי ולא רלוונטי ויש לו עדיפות נחותה יותר בעיני מנועי החיפוש.
קידום אתרים באמצעות תוכן זו עבודה לא פשוטה. יש להתייחס רבות לאיכות התוכן ולכתיבה יעילה ונכונה שתשאיר את הגולש באתר. האפשרות הטובה ביותר להשתמש בכלי זה הינה לפנות לחברות קידום אתרים מקצועיות המספקות כותבי תוכן מנוסים שיודעים לכתוב ולספק את השירות המבוקש.