שיפור מיקומו של אתר ברשת מושפע מגורמים רבים, על כן קשה לדעת תוך כמה זמן נראה תוצאות אמיתיות.
שאלה זו מטרידה בעלי אתרים רבים, עוד בשלב הראשוני של  תחילת תהליך הקידום כשהציפייה היא לתוצאות מיידיות.
אנסה להסביר קצת על  "לוח זמנים" בתהליך קידום אתר.

שלב ראשון – הפקת דו"ח
ברגע שאנו מקבלים אתר לקידום אנו מפיקים דוח כוללני הסוקר את מצבו הקיים של האתר, מיקום האתר בתוצאות החיפוש, סטטיסטיקות, ועוד מגוון רב של נתונים.  נתונים אלו ישמשו מקור להשוואה בהמשך התהליך. (המטרה להראות את התקדמותו של האתר בכל אחד מהשלבים של תהליך הקידום).

שלב שני – חקר מילות מפתח
אנו מבצעים חקר מילות מפתח, בשלב זה אנו מאתרים נתונים סטטיסטים אשר יעזרו בבחירת מילות חיפוש נכונות לקידום.
שלב זה יכול להימשך בין שבוע לשלושה שבועות, הכול בהתאם לתחום עיסוק האתר.

שלב שלישי – בדיקת מבנה האתר
בשלב זה אנו נבדוק את מבנה האתר, ע"פ הבדיקה ניצור דו"ח שינויים ללקוח במידת הצורך. השינויים יהיו חייבים להתבצע.
שלב זה יכול לקחת בין שבוע לשבועיים, תלוי בגודלו של האתר. (שלב זה מתחיל במקביל לחקר מילות מפתח.)

שלב רביעי – אופטימזציית תוכן
בשלב זה אנו עוברים על כל התוכן הקיים באתר, כשמטרתנו להתאים את התוכן למנועי החיפוש.
שלב זה יכול לנוע בין שבוע לשלושה שבועות,  גם שלב זה מותנה בגודל האתר.

חשוב לדעת!!!
החודש הראשון בתהליך הקידום וחלק ניכר מהחודש השני הינם חודשי ההתארגנות לתהליך הקידום עצמו.
לאחר ביצוע כל השינויים שהמלצנו עליהם ניתן יהיה להתחיל ולצפות לשינויים בגוגל.

זמן קליטת השינויים ע"י גוגל הוא בלתי צפוי, ויכול לערוך יום או חודשיים.
רק לאחר קליטת כל השינויים ניתן יהיה לצפות לראות שינוי כזה או אחר של האתר במנועי החיפוש.

אל חשש!
איננו יושבים בחיבוק ידיים בזמן זה, אנו מתחילים לעבוד על השלבים הבאים וממשיכים לעבוד על תוכן החדש באתר.
כמו כן אנו עוקבים באופן יום יומי על השינויים במנועי החיפוש.